Результаты 11 по 30 из 42
< назад
дальше >
Предварительный просмотр | Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
| 2024 | Виклики у роботі асистента учителя/вихователя: методологія та результати дослідження | Удич, Зоряна Ігорівна; Шульга, Ірина Мирославівна |
| 2019 | Використання «АВС-моделі» для формування ціннісної складової когнітивного компоненту професійної ідентичності соціального педагога, який працює у системі інклюзивної освіти | Шевчук, Леся; Шевчук, Тарас |
| 2021 | Використання сучасних інклюзивних освітніх технологій у центрі соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму «без бар’єрів» | Таран, Альона |
| 2019-11-22 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні дітей з особливими освітніми потребами: переваги та обмеження | Горішна, Надія Мирославівна |
| 2018 | Впровадження інклюзивного навчання в зарубіжних країнах | Кравець, Ніна |
| 2017 | Врахування вікових особливостей учнів початкової школи з особливими потребами в умовах індивідуалізації навчання | Ратушняк, Наталія |
| 2023 | Готовність майбутніх фахівців спеціальної освіти до командної взаємодії як виду партнерських відносин в умовах інклюзивної освіти | Гаяш, Оксана |
| 2023-10-25 | Дослідження організаційної культури інклюзивних закладів загальної середньої освіти | Онуферко, Ю.; Удич, Зоряна Ігорівна |
| 2018 | Значення інноваційних технологій при здійсненні інклюзивної освіти | Гевко, Ігор Васильович |
| 2022-10-27 | Методи і засоби фізичної реабілітації дітей з ООП в умовах інклюзивної освіти | Храбра, Світлана Збігнівна; Вакуленко, Людмила Олексіївна; Веремчук, Оксана Дмитрівна |
| 2017 | Модернізація змісту вищої педагогічної освіти в Україні: інклюзивний аспект | Удич, Зоряна Ігорівна |
| 2023 | Міжособистісна сумісність та спрацьованість членів команди психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами | Удич, Зоряна Ігорівна |
| 2022 | Оптимізація фінансування державних інклюзивних освітніх інституцій в умовах соціально-культурної та оздоровчої реабілітації | Тріпак, Мар’ян; Топорівська, Ярослава Володимирівна |
| 2021 | Особливості підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання у закладах загальної середньої освіти | Слозанська, Ганна Іванівна |
| 2020 | Особливості соціалізації дітей з особливими потребами у сучасному українському суспільстві | Олійник, Галина Михайлівна; Пилюк, Галина |
| 2023 | Особливості фахової підготовки майбутніх викладачів іноземних мов для роботи в інклюзивних класах | Харковський, Євген |
| 2021 | Порушення інтелектуального розвитку у дітей: підходи до діагностики | Горішна, Надія Мирославівна; Майчук, Оксана |
| 2018 | Практикум «Інклюзивна освіта» в організації навчальної діяльності майбутніх педагогів | Удич, Зоряна Ігорівна |
| 2016 | Психолого-педагогічний супровід батьків дошкільника з особливими потребами | Удич, Зоряна Ігорівна |
| 2019 | Підготовка майбутніх вихователів та вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Агаркова, Наталія |