Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВаврик, І.-
dc.date.accessioned2018-09-20T12:39:51Z-
dc.date.available2018-09-20T12:39:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВаврик І. Гендерний підхід до вивчення драми-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня" у школі : [матеріали до уроку] / І. Ваврик // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 32. - С. 21–23. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10009-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleГендерний підхід до вивчення драми-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня" у школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 32.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vavruk.pdf78,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.