Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10329
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКосінова, Оксана-
dc.date.accessioned2018-10-12T06:06:48Z-
dc.date.available2018-10-12T06:06:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКосінова О. Музичні перехрестя поеми «Скорбна Мати» Павла Тичини / Оксана Косінова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. - 2018. - Вип. 48. - С. 64–72. - Бібліогр. наприкінці ст.uk_UA
dc.identifier.issn2617-3247-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10329-
dc.description.abstractУ статті розглядаються синтетичні особливості творчого доробку Павла Тичини – поета, художника, хорового диригента, композитора, науковця, громадського діяча. У центрі матеріалу – музично-жанрова різномаїтість поезій автора, а саме: твір «Скорбна Мати», написаний під враженням крутянських подій. При створенні цієї поезії автор використовує рідкісну музичну форму «Stabat Mater». Увага акцентується на тому, що поема є не лише виявом екфразису, а свідомим використанням П. Тичиною музичної форми Stabat Mater, аналоги якого можна знайти у творчості різних композиторів, представників бароко, класицизму та романтизму. Застосовування принципів музичної композиції у здійсненні синтезу поезії та музики у вигляді різноманітних музичних форм та жанрів ще раз підтверджує природу музичності творчості П. Тичини.uk_UA
dc.description.abstractThe article is focused on the synthetic features of the creative work of Pavlo Tychyna - a poet, an artist, a choir conductor, a composer, a scientist, a public figure. In the center of the material is the musical and genre variety of poetry of the author, namely, the work «Grieving Mother», written under the impression of the twilight events.When creating this poetry, the author uses the rare musical form «Stabat Mater». The emphasis is on the fact that the poem is not only a manifestation of exfrase, but a conscious use of P. Tychyna's musical form of Stabat Mater, the analogues of which can be found in the works of various composers, representatives of baroque, classicism and romanticism.The application of the principles of musical composition in the synthesis of poetry and music in the form of various musical forms and genres reaffirms the nature of the musicality of P. Tychyna's work.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectпоезіяuk_UA
dc.subjectлітератураuk_UA
dc.subjectмузичний жанрuk_UA
dc.subjectкомпозиторuk_UA
dc.subjectStabat Materuk_UA
dc.subjectpoetryuk_UA
dc.subjectliteratureuk_UA
dc.subjectmusical genreuk_UA
dc.subjectcomposeruk_UA
dc.subjectStabat Materuk_UA
dc.titleМузичні перехрестя поеми «Скорбна Мати» Павла Тичиниuk_UA
dc.title.alternativeMusical crossroads of the poem «Grieving Mother» by Pavlo Tychynauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2018. Вип. 48

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kosinova.pdf100,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.