Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Танащук, Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-31T09:22:16Z | - |
dc.date.available | 2018-10-31T09:22:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Танащук, Ю. Теоретичні підходи до розуміння інтернет-залежності серед школярів у діяльності соціального педагога / Ю. Танащук // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2015. - Вип. 37. - С. 5–8. - Бібліогр. наприкінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/10928 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Теоретичні підходи до розуміння інтернет-залежності серед школярів у діяльності соціального педагога | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 37. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2Tanashchuk.pdf | 193,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.