Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетрик, С.-
dc.date.accessioned2018-11-08T08:39:14Z-
dc.date.available2018-11-08T08:39:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПетрик, С. Поняття «психологічна готовність до школи» та шляхи реалізації її розвитку за умови співпраці психолога ДНЗ та батьків / С. Петрик // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2018. - Вип. 29. - С. 111–113- Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11253-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleПоняття «психологічна готовність до школи» та шляхи реалізації її розвитку за умови співпраці психолога ДНЗ та батьківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 29

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45Petryk.pdf490,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.