Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФранзовська, А.-
dc.date.accessioned2018-11-13T07:27:30Z-
dc.date.available2018-11-13T07:27:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФранзовська А. Теоретичні аспекти індивідуалізації навчально-тренувального процесу / А. Франзовська // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2018. - Вип. 30. - С. 199–200. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11363-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти індивідуалізації навчально-тренувального процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Franzovska.pdf470,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.