Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБачинська, Р.-
dc.date.accessioned2018-12-06T06:54:37Z-
dc.date.available2018-12-06T06:54:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБачинська Р. Роль лабораторних занять з методики навчання математики у процесі формування методичної компетентності майбутнього вчителя / Р. Бачинська // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2017. - Вип. 26. - С. 7–9.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/11691-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleРоль лабораторних занять з методики навчання математики у процесі формування методичної компетентності майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bachynska.pdf250,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.