Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12312
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМохун, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorФедчишин, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-03-14T09:09:40Z-
dc.date.available2019-03-14T09:09:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМохун С. В., Федчишин О. М. Астрономічні спостереження та методика проектування сонячного годинника // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Кам’янець-Подільський, 2018. Вип. 24: STEM-інтеграція як важлива передумова управління результативністю та якістю фізичної освіти. С. 159-163uk_UA
dc.identifier.issn2307-4507-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12312-
dc.descriptionDOI: 10.32626/2307-4507.2018-24.159-163uk_UA
dc.description.abstractФундаментальна підготовка вчителів астрономії, які б змогли вирішувати основні завдання шкільного курсу астрономії, була завжди актуальною, особливо сьогодні, в умовах бурхливого розвитку космічних технологій. Астрономія має важливе прикладне значення – її засобами можна стимулювати учнів до вивчення інших шкільних предметів. І, водночас, вона не обходиться без математичного апарату та законів фізики. У астрономії як науці, так і навчальній дисципліні, дуже важливу роль відіграють спостереження. Астрономічні спостереження сприяють формуванню експериментальних, дослідницьких, спостережувальних умінь і навичок. Для успішного вивчення астрономії мають бути створені астрономічні майданчики при навчальних закладах. Адже саме вони забезпечують високоякісне проведення спостережень, які передбачені програмою з астрономії. Одним з елементів астрономічного майданчика обов’язково повинен бути сонячний годинник, методика проектування якого описана в даній статті.uk_UA
dc.description.abstractФундаментальная подготовка учителей астрономии, которые бы смогли решать основные задачи школьного курса астрономии, была всегда актуальной, особенно сегодня, в условиях бурного развития космических технологий. Астрономия имеет важное прикладное значение – ее средствами можно стимулировать учащихся к изучению других школьных предметов. И в то же время она не обходится без математического аппарата и законов физики. В астрономии как науке, так и учебной дисциплине, очень важную роль играют наблюдения. Астрономические наблюдения способствуют формированию экспериментальных, исследовательских, наблюдаемых умений и навыков. Для успешного изучения астрономии должны быть созданы астрономические площадки при учебных заведениях. Ведь именно они обеспечивают высококачественное проведение наблюдений, предусмотренных программой по астрономии. Одним из элементов астрономического площадки обязательно должен быть солнечные часы, методика проектирования которых описана в данной статье.uk_UA
dc.description.abstractThe fundamental training of the teachers of Astronomy who could solve the main tasks of the school course of Astronomy has always been relevant, especially today in the conditions of the rapid development of space technology. Astronomy has an important applied meaning. It can stimulate students to study other school subjects. And, at the same time, Astronomy can’t exist without the mathematical apparatus and the laws of Physics. Observation plays a very important role in astronomy both in science and in academic discipline. Astronomical observation contributes to the formation of experimental, research, observational skills and abilities. Astronomical sites should be created for a successful study of Astronomy in schools. They provide high quality observations which are predictable in the program of Astronomy. One of the elements of the astronomy site must be a solar clock. The method of designing of a solar clock is described in this article.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСерія педагогічна;-
dc.subjectастрономіяuk_UA
dc.subjectспостереженняuk_UA
dc.subjectсонячний годинникuk_UA
dc.subjectсправжній сонячний часuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectнавикиuk_UA
dc.subjectумінняuk_UA
dc.subjectастрономияuk_UA
dc.subjectнаблюденияuk_UA
dc.subjectсолнечные часыuk_UA
dc.subjectсолнечное времяuk_UA
dc.subjectзнанияuk_UA
dc.subjectнавыкиuk_UA
dc.subjectуменияuk_UA
dc.subjectastronomyuk_UA
dc.subjectobservationuk_UA
dc.subjectsolar clockuk_UA
dc.subjectsolar timeuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectskillsuk_UA
dc.subjectabilitiesuk_UA
dc.titleАстрономічні спостереження та методика проектування сонячного годинникаuk_UA
dc.title.alternativeАстрономические наблюдения и методика проектирования солнечных часовuk_UA
dc.title.alternativeAstronomical observations and design methodology of a solar clockuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
kpMF2018.pdf1,61 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.