Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12339
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРамський, Ю. С.-
dc.contributor.authorОлексюк, Василь Петрович-
dc.date.accessioned2019-03-19T11:18:15Z-
dc.date.available2019-03-19T11:18:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРамський Ю. С., Олексюк В. П. Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосуванню хмарних технологій // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: зб. наук. праць. Київ, 2018. № 20 (27). С. 28-32uk_UA
dc.identifier.issn2411-8869-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12339-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування хмарних технологій. Автором, на основі аналізу науково-методичної літератури, уточнено основні складові соціально-професійних компетентностей щодо застосування. Запропоновано засади відповідної підготовки майбутніх учителів інформатики – систематичність, поетапність, неперервність. У зв’язку з цим запропоновано етапи застосування технологій хмарних обчислень: як засобу організації навчально-пізнавальної діяльності, як об’єкта вивчення, як засобу розробки інформаційно-освітніх ресурсів. Особливу увагу приділено проектним методикам організації навчання у процесі застосування академічних хмар.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрена проблема подготовки будущих учителей информатики к применению облачных технологий. Автором, на основе анализа научно-методической литературы, уточнены основные составляющие социально-профессиональных компетенций по применению. Предложено основы соответствующей подготовки будущих учителей інформатики – систематичность, поэтапность, непрерывность. В связи с этим предложено этапы применения технологий облачных вычислений: как средства организации учебно-познавательной деятельности, как объекта изучения, как средства разработки информационно-образовательных ресурсов. Особое внимание уделено проектным методикам организации обучения в процессе применения академических облаков.uk_UA
dc.description.abstractThe article explores the concept of using cloud computing during the training process of future computer science teachers. The author defines the scientific and methodical principles of formation of future computer science teachers’ professional competencies in the field of cloud computing –- continuity and graduality. The research deals with the main components of the social and professional competency of computer science teachers. The author paid special attention to the project methods of teaching cloud technologies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesКомп’ютерно-орієнтовані системи навчання;-
dc.subjectучитель інформатикиuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectхмарні технологіїuk_UA
dc.subjectучитель информатикиuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectоблачные технологииuk_UA
dc.subjectcomputer science teacheruk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectcloud technologiesuk_UA
dc.titleМодель навчання майбутніх учителів інформатики застосуванню хмарних технологійuk_UA
dc.title.alternativeМодель обучения будущих учителей информатики применению облачных технологийuk_UA
dc.title.alternativeThe training model of future computer science teachers to application of cloud technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ramskyj_Oleksiuk_2018.pdf836,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.