Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12346Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Скасків, Ганна Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2019-03-20T09:18:33Z | - |
| dc.date.available | 2019-03-20T09:18:33Z | - |
| dc.date.issued | 2018-11-08 | - |
| dc.identifier.citation | Скасків Г. М. Впровадження елементів інтегрованого навчання при підготовці майбутніх вчителів інформатики // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи». (8-9 листопада 2018). Тернопіль, 2018. С. 66-68 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12346 | - |
| dc.description.abstract | Впровадження інтегрованого навчання в освітній процес закладів загальної середньої освіти розвивається динамічно і швидкими темпами. Це вносить певні корективи у роботу вищих навчальних закладів загалом, так і при підготовці майбутніх учителів зокрема. Цей процес спонукає до використання нових підходів організації освітнього простору, висуває нові вимоги до формування професійних компетентностей майбутніх вчителів інформатики. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
| dc.subject | проектування інтернету речей | uk_UA |
| dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
| dc.title | Впровадження елементів інтегрованого навчання при підготовці майбутніх вчителів інформатики | uk_UA |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Skask1.pdf | 4,3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.