Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12383| Назва: | Особливості організації інклюзивної освіти дітей із відхиленням у психофізичному розвиту |
| Автори: | Корнієнко, Сергій Миколайович |
| Бібліографічний опис: | Корнієнко С. М. Особливості організації інклюзивної освіти дітей із відхиленням у психофізичному розвиту // Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: європейський вектор, українські реалії : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (15 березня 2018 р.). Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2018. С. 30-34 |
| Дата публікації: | 15-бер-2018 |
| Видавництво: | РВВ ІДГУ |
| Ключові слова: | інклюзія психічний розвиток діти |
| Короткий огляд (реферат): | В статті розглядаються особливості організації інклюзивної освіти дітей із відхиленням у психофізичному розвитку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12383 |
| Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kornienko_3.pdf | 576,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.