Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖурба, С. С.-
dc.date.accessioned2019-06-05T10:47:23Z-
dc.date.available2019-06-05T10:47:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЖурба С. С. Рецепція «Мазурки» Фридерика Шопена у поетичному слові Богдана Лепкого // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Тернопіль : ТНПУ, 2018. Вип. 49. C. 25-36uk_UA
dc.identifier.issn2617-3247-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/12642-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано перекодування «Мазурки» Фридерика Шопена вербальними засобами у поетичному циклі Богдана Лепкого «Desperato». Особливу увагу приділено художньо-виражальним засобам, які сприяють інтерпретації поетичного твору через музичний, через асоціації, викликані музикою. Акцентовано на спорідненості художньо-образного мислення митців, суголосності темпоритму та смислової настроєвості музики та поетичного слова.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes Frederic Chopin “Mazurka” transcripts by verbal means in the poetry cycle of Bogdan Lepky's “Desperato". Particular attention is given to artistic and expressive means that contribute to the interpretation of a poetic work through music and association that caused by music. The emphasis is on the affinity of artistic-thinking of artists, the consistency of temporithm, semantic mood of music and poetic words: the content level is based on the motives of sadness and regret, joy and grief; formal similarities are realized on the principle of repeatability. The tempo of each poetry of this cycle corresponds to the rhythmometric structure of the mazurka melody uch as the slow pace changes rapidly, repeats the fragments. The poems are in the form of a monologue-confession of the lyrical subject, an appeal to the beloved. The romantic motives of the music of the Polish composer are echoed in the verses of the cycle: expressiveness of the feelings of the lyrical, anxiety, interpretation of the essence of being of the person. The musicology code of the cycle “Desperato” is actualized by the author: the motive of love and tension is compared with the state of nature, alternating with the understanding of the hero of the meaning of human life.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectмузикаuk_UA
dc.subjectпоезіяuk_UA
dc.subjectмазуркаuk_UA
dc.subjectтемпоритмuk_UA
dc.subjectповторuk_UA
dc.subjectнастроєвістьuk_UA
dc.subjectmusicuk_UA
dc.subjectpoetryuk_UA
dc.subjectmazurkauk_UA
dc.subjecttemporismuk_UA
dc.subjectrepetitionuk_UA
dc.subjectmooduk_UA
dc.titleРецепція «Мазурки» Фридерика Шопена у поетичному слові Богдана Лепкогоuk_UA
dc.title.alternativeRezepture «MASURKI» Frederic Chopin in a poetic word Bogdan Lepkyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2018. Вип. 49

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3Zhurba.pdf93,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.