Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13406
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГевко, Ігор Васильович-
dc.contributor.authorКоляса, Павло-
dc.date.accessioned2020-02-05T09:22:30Z-
dc.date.available2020-02-05T09:22:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГевко І., Коляса П. Методика навчання комп’ютерної графіки студентів закладів вищої освіти // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. Дрогобич, 2019. № 3 (170). С. 6–12.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13406-
dc.description.abstractКомп’ютерна графіка є провідним компонентом підготовки сучасних фахівців. Представлена в статті модель методики навчання комп’ютерної графіки заснована на взаємозв’язку кількох компонентiв, які тісно пов’язані в освітньому процесі, з вибором відповідних методів, форм та розробкою дидактичних засобів навчання спрямованих на формування професійних умінь та розвиток професійної творчості з урахуванням індивідуальних переваг учня, а також сучасних вимог суспільства і ринку праці. У запропонованій нами моделі методики навчання комп'ютерній графіці виділено наступні рівні: мотиваційно-цільовий, аксіологічний, діяльнісно-процесуальний та рефлексивно-оціночний. Статті акцентовано, що в основі проектування методики навчання комп’ютерної графіки лежить взаємозв’язок декількох компонентів, які тісно переплітаються в освітньому процесі та пов’язані з вибором відповідних методів, форм та дидактичних засобів навчання, спрямованих на формування професійних умінь та розвиток професійної творчості з урахуванням індивідуальних переваг студентів, а також сучасних вимог суспільства і ринку праці.uk_UA
dc.description.abstractComputer graphics is a leading component of the training of modern specialists. The article presents the model of computer graphics teaching method based on the interconnection of several components, which are closely related in the educational process, with the choice of appropriate methods, forms and development of teaching methods aimed at forming professional skills and development of professional work taking into account individual benefits of the student, as well as modern requirements of society and the labor market. In the proposed model of computer graphics teaching method, the following levels are identified: motivational-target, axiological, activity-procedural and reflexive-evaluation. Svatta emphasizes that the basis of designing the method of teaching computer graphics lies in the interconnection of several components that are closely interwoven in the educational process and associated with the choice of appropriate methods, forms and didactic means of training aimed at the formation of professional skills and the development of professional creativity taking into account individual preferences of students, as well as modern requirements of society and the labor market.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk_UA
dc.subjectпідготовка педагогів в області комп’ютерної графікиuk_UA
dc.subjecttraining methoduk_UA
dc.subjectcomputer graphicsuk_UA
dc.subjecttraining of pedagogs in the field of computer graphicsuk_UA
dc.titleМетодика навчання комп’ютерної графіки студентів закладів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeTECHNIQUE OF TENTION COMP'UTER GRAPHICS STUDENTS INSTITUTION HIGHER EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
HFV 17.pdf357,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.