Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13446
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПотапчук, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-02-10T11:16:01Z-
dc.date.available2020-02-10T11:16:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПотапчук О. Особливості проектної діяльності студентів в навчальному процесі закладів вищої освіти // Молодь і ринок. Дрогобич, 2019. № 2 (169), лютий. С. 59–63.uk_UA
dc.identifier.issn2308-4634-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13446-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальність та особливості застосування в навчальному процесі закладів вищої освіти методу проектів, їх вплив на формування професійних компетентностей майбутніх фахівців. Виділено основні здібності та спрямування студентів, які формуються під час навчання із застосуванням їх проектної діяльності, запропоновано основні вимоги до навчальних проектів. Виділено негативні фактори, наявність яких знижує ефективність методу проектів в процесі професійної підготовки студентів до їх професійної діяльності (особистісний, професійний, організаційний). Виділено основні три етапи управління проектною діяльністю: підготовки, виконання та реалізації. Встановлено, що застосування методу проектів в навчальному процесі закладів вищої освіти дають можливість вирішення ряду питань: підвищення активності, ініціативи, творчого пошуку, налагодження комунікативності в студентському колективі, вирішення психологічних проблем, особистісних стосунків між суб’єктами проекту, пошук нових лідерів групи, виховання особистісних якостей студентів (взаємодопомога, взаємодія, самовдосконалення, самореалізація тощо).uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the relevance and peculiarities of application of the project method in the educational process of institutions of higher education, their influence on the formation of professional competences of future specialists. The basic abilities and direction of students, which are formed during studying with application of their project activity, are given, the main requirements for educational projects are offered. The negative factors are identified, the presence of which reduces the effectiveness of the method of projects in the process of professional training of students to their professional activities (personal, professional, organizational). The main three stages of project activity management: preparation, and implementation are allocated. It was established that the application of the method of projects in the educational process of higher education institutions provides an opportunity to solve a number of issues: increase of activity, initiative, creative search, establishment of communicative skills in the student collective, solving psychological problems, personal relationships between subjects participating in project, finding the new group leaders, education of personal qualities of students (mutual assistance, interaction, self-improvement, self-realization, etc.).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectthe project activityuk_UA
dc.subjectan educational processuk_UA
dc.subjecta project methoduk_UA
dc.subjecteducational technologiesuk_UA
dc.subjectprofessional competenciesuk_UA
dc.titleОсобливості проектної діяльності студентів в навчальному процесі закладів вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF PROJECT ACTIVITY OF STUDENTS IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Potapchuk.pdf983,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.