Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13471
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорбатюк, Роман Михайлович-
dc.contributor.authorКабак, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2020-02-11T12:49:50Z-
dc.date.available2020-02-11T12:49:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГорбатюк Р. М., Кабак В. В. Використання інформаційної системи AlgoStudy у процесі формування алгоритмічного мислення майбутніх інженерів-педагогів у галузі комп’ютерних технологій // Інформаційні технології і засоби навчання. Київ, 2019. Т. 69, n. 1. С. 124–138.uk_UA
dc.identifier.issn2076-8184-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13471-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються особливості формування алгоритмічного мислення інженерів-педагогів у галузі комп’ютерних технологій як важливої інтелектуальної складової професійної діяльності. У середовищі програмування Adobe Flash CS6 створено інформаційну систему AlgoStudy, структурні компоненти якої розроблено із застосуванням Flash-анімації. Педагогічний програмний засіб являє собою Flash-додаток із заданою послідовністю кадрів, перехід між якими реалізовано з допомогою навігації за розділами моделювання, алгоритми, структура слідування, структура розгалуження і структура цикл. Реалізація гіпертекстових посилань між розділами здійснюється за допомогою команд мови програмування ActionScript. Визначено основні етапи (організаційний, практичний, результуючий) формування алгоритмічного мислення та подано їх характеристику. Особливу увагу приділено розробці навчального матеріалу (інтерактивних завдань, задач з моделювання та логічних ігор) в інформаційній системі AlgoStudy для підготовки майбутніх інженерів-педагогів у галузі комп’ютерних технологій з основ алгоритмізації та програмування. Здійснено спеціальну організацію освітнього процесу для формування алгоритмічного мислення майбутніх інженерів- педагогів, під час якого в експериментальних групах застосовували педагогічний програмний засіб AlgoStudy, а в контрольних групах навчання здійснювалось за традиційними дидактичними матеріалами. Розрахунки отриманих результатів дослідницької діяльності дають підстави стверджувати, що використання інформаційної системи AlgoStudy сприяло зростанню показників високого і достатнього рівнів сформованості алгоритмічного мислення студентів. Практичне значення проведеного дослідження полягає в застосуванні отриманих результатів для розвитку алгоритмічного мислення майбутніх фахівців комп’ютерних спеціальностей педагогічних і технічних закладів вищої освіти в процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін комп’ютерного спрямування.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обосновываются особенности формирования алгоритмического мышления инженеров-педагогов в области компьютерных технологий как важной интеллектуальной составляющей профессиональной деятельности. В среде программирования Adobe Flash CS6 создана информационная система AlgoStudy, структурные компоненты которой разработаны с применением Flash-анимации. Педагогическое программное средство представляет собой Flash- приложение с заданной последовательностью кадров, переход между которыми реализован с помощью навигации по разделам моделирование, алгоритмы, структура следование, структура ветвления и структура цикл. Реализация гипертекстовых ссылок между разделами осуществляется с помощью команд языка программирования Action Script. Определены основные этапы (организационный, практический, результирующий) формирования алгоритмического мышления и дано их характеристику. Особое внимание уделено разработке учебного материала (интерактивных задач, задач моделирования и логических игр) в информационной системе AlgoStudy для подготовки будущих инженеров-педагогов в области компьютерных технологий с основами алгоритмизации и программирования. Осуществлена специальная организация образовательного процесса для формирования алгоритмического мышления будущих инженеров-педагогов, во время которой в экспериментальных группах применяли педагогическое программное средство AlgoStudy, а в контрольных группах обучение осуществлялось традиционными дидактическими материалами. Расчеты полученных результатов исследовательской деятельности дают основания утверждать, что использование информационной системы AlgoStudy способствовало росту показателей высокого и достаточного уровня формирования алгоритмического мышления студентов. Практическое значение проведенного исследования заключается в применении полученных результатов для развития алгоритмического мышления будущих специалистов компьютерных специальностей педагогических и технических высших учебных заведений в процессе изучения профессионально-ориентированных дисциплин компьютерного направления.uk_UA
dc.description.abstractThe specificities of algorithmic thinking formation for engineer-teachers in the field of computer technologies, that is an important intellectual part of their professional activities, have been determined in the article. The information system AlgoStudy has been created in the programming environment Adobe Flash CS6. Its structural components have been built with the use of Flash animation. The pedagogical software product is some Flash App with the given consistency of footages. The transition between these footages is realized with the help of the navigation in such sections: modeling, algorithms, structure of compliance, structure of branching, and structure of cycle. Hypertext links among parts is realized with the help of programming language commands Action Script. Main stages (organizational, practical, and efficient) of the algorithmic thinking formation have been determined, as well as their characteristics have been showed in the article too. The attention has paid to the creation of teaching material (interactive tasks, modeling tasks and logic games) in the information system AlgoStudy for the preparing of future engineer-teachers in the field of computer technologies on the basics of algorithmization and programming. The special organization of educational process for future engineer-teachers algorithmic thinking formation has been realized. The pedagogical software tool AlgoStudy has been used in experimental groups, and traditional didactical materials have been used in control groups during this process. The calculation of results in these research activities is clear enough to allow to conclusion that the use of the information system AlgoStudy contributes the growth performance of high and sufficient levels for students’ algorithmic thinking formation. The practical value of the study could be useful for algorithmic thinking formation of future professionals on computer specializations in pedagogical and technical institutions of higher education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectалгоритмічне мисленняuk_UA
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectформування особистостіuk_UA
dc.subjectпедагогічний програмний засібuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectалгоритмическое мышлениеuk_UA
dc.subjectинформационная системаuk_UA
dc.subjectформирование личностиuk_UA
dc.subjectпедагогическое программное средствоuk_UA
dc.subjectкомпьютерные технологииuk_UA
dc.subjectalgorithmuk_UA
dc.subjectalgorithmic thinkinguk_UA
dc.subjectinformation systemuk_UA
dc.subjectself-formationuk_UA
dc.subjectpedagogical software productuk_UA
dc.subjectcomputer technologiesuk_UA
dc.titleВикористання інформаційної системи AlgoStudy у процесі формування алгоритмічного мислення майбутніх інженерів-педагогів у галузі комп’ютерних технологійuk_UA
dc.title.alternativeИспользование информационной системы AlgoStudy в процессе формирования алгоритмического мышления будущих инженеров-педагогов в области компьютерных технологийuk_UA
dc.title.alternativeTHE USE OF AN INFORMATION SYSTEM ALGOSTUDY FOR ALGORITHMIC THINKING FORMATION OF FUTURE ENGINEER-TEACHERS IN THE FIELD OF COMPUTER TECHNOLOGIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gorbatuk_Kabak.pdf546,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.