Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13696
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКульчицький, Віталій-
dc.contributor.authorПетришин, Людмила Йосипівна-
dc.date.accessioned2020-03-02T13:10:21Z-
dc.date.available2020-03-02T13:10:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКульчицький В., Петришин Л. Патріотичне виховання молоді як соціально-педагогічний процес // Social work and education. Ternopil, 2019. Vol. 6, No.1. P. 87–94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13696-
dc.descriptionDOI : 10.25128/2520-6230.19.1.9uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню особливостей патріотичного виховання молоді як соціально-педагогічного процесу. Висвітлюється особлива роль соціально-педагогічних основ патріотичного виховання в становленні особи як громадянина. Зосереджена увага на патріотичному вихованні молоді, як на організованому, планомірному та цілеспрямованому процесі засвоєння особистістю національних цінностей і норм культури, спрямованому на формування у неї громадянської самосвідомості. Розкрито суть соціально-педагогічного процесу, головною метою якого є раціональна організація навчально-виховної роботи, спрямованої на всебічний розвиток дитини в умовах конкретного соціуму. У силу того, що соціально-педагогічний процес здійснюється з метою вирішення проблем соціалізації, в його змісті відбивається специфіка цього явища. Соціалізація може носити безпосередній (менш осмислений, більш некерований) і опосередкований (осмислений, більш керований) характер. З’ясовано, що соціально-педагогічна складова патріотичного виховання молоді допомагає досягати двох цілей: успішності соціалізації підростаючих поколінь як громадян-патріотів і саморозвитку людини як суб’єкта діяльності і як особистості.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of peculiarities of patriotic education of youth as a social-pedagogical process. The special role of socio-pedagogical foundations of patriotic education in the formation of a person as a citizen is highlighted. The focus is on patriotic education of young people, as in the organized, planned and purposeful process of assimilating the personality of national values and norms of culture aimed at the formation of her civic consciousness. The essence of the socio-pedagogical process, the main purpose of which is the rational organization of educational work aimed at the comprehensive development of the child in the context of a specific society, is revealed. Due to the fact that the socio-pedagogical process is carried out in order to solve the problems of socialization, in its content reflects the specificity of this phenomenon. Socialization can be directly (less meaningful, more uncontrollable) and indirect (meaningful, more manageable) character. It has been found out that the social and pedagogical component of patriotic education of young people helps achieve two goals: the success of socialization of younger generations as patriots and self-development as a subject of activity and as an individual.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпатріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічний процесuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectpatriotic educationuk_UA
dc.subjectsocio-pedagogical processuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectyouthuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.titleПатріотичне виховання молоді як соціально-педагогічний процесuk_UA
dc.title.alternativePATRIOTIC EDUCATION OF YOUTH AS A SOCIO-PEDAGOGICAL PROCESSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 6 No. 1 (2019)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
реtrysun_2.pdf412,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.