Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDaszczenko, Natalia-
dc.contributor.authorStachurska, Iryna-
dc.date.accessioned2020-03-05T09:20:05Z-
dc.date.available2020-03-05T09:20:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationDaszczenko N., Stachurska I. Media korporacyjne: platformy informowania (z praktyki «MRIYA Agro Holding») // Media poczatku XXI wieku : logistyka i administrowanie w mediach. Warszawa : Uniwersytet Warszawski : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR , 2019. S. 19–28.uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-7545-952-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/13730-
dc.language.isopluk_UA
dc.publisherOficyna Wydawnicza ASPRA-JRuk_UA
dc.titleMedia korporacyjne: Platformy Informowania (z praktyki «MRIYA Agro Holding»)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dashchenko_korp.pdf34,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.