Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1376
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБеркита, Зоряна Євгенівна-
dc.date.accessioned2012-01-19T08:18:06Z-
dc.date.available2012-01-19T08:18:06Z-
dc.date.issued2011-04-29-
dc.identifier.citationБеркита, З.Є. Підготовка майбутнього вчителя до організації роботи з підручником у початковій школі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Зоряна Євгенівна Беркита ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2011. – 20 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1376-
dc.descriptionЗахист дисертації відбувся 31 травня 2011 р. о 10.00 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань, вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.en_US
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів до організації роботи з підручником у початковій школі. З’ясовано сутність поняття ”готовність майбутнього вчителя до організації роботи з підручником у початковій школі”; уточнено зміст терміну „робота з підручником”; розроблено критерії та рівні сформованості готовності студентів до цього виду діяльності. Визначено педагогічні умови підготовки студентів до організації роботи з підручником у початковій школі, а саме: мотиваційне забезпечення підготовки студентів до використання підручника у навчальному процесі школи першого ступеня; збагачення змісту професійної підготовки системою знань з підручникознавства і підручникотворення в галузі початкової освіти та способів використання книги в початковій школі; цілеспрямоване формування у майбутніх педагогів початкової школи комплексного вміння використовувати підручник як засіб навчання; дотримання поетапності у підготовці вчителя до організації роботи з підручником.en_US
dc.description.abstractДиссертация посвящена исследованию актуальной проблемы подготовки будущих учителей к организации работы с учебником в начальной школе. В диссертации определена сущность понятия „готовность будущего учителя к организации работы с учебником в начальной школе”, разработаны критерии и уровни готовности студентов к обозначенному виду деятельности. Готовность будущего учителя к организации работы с учебником в начальной школе рассматривается как специальная готовность педагога к этому виду деятельности, как составная профессиональной компетентности, которая формируется в процессе психолого-педагогической и методической подготовки; объединяет мотивационный, содержательный и процессуальный компоненты; реализуется в целостной системе педагогического взаимодействия учителя и учащихся и предусматривает овладение младшими школьниками умением работать с учебником.en_US
dc.description.abstractThe given thesis highlights the problem of the future teachers’ preparation for their work organization with the primer. It is elucidated the meaning of the term “preparation for the work organization with the primer by the future teacher” brought in details the meaning “work with the primer”, elaborated the criteria and levels of the professional of students for the appointed form of activity. The carried out thesis works out and scientifically grounds the system of future teachers’ preparation for their work organization with the primer during the lessons of primary school. It is based on the clauses of the systematic personal-and-actual, cognitive and technical methods of approach, considers the following components: the aim, pedagogical conditions, the preparatory stages, forms of educational organization, methods and ways of education and the result.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпідготовкаen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectпідручникen_US
dc.subjectробота з підручникомen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectготовність майбутнього вчителя до організації роботи з підручником у початковій школіen_US
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя до організації роботи з підручником у початковій школі.en_US
dc.title.alternativeПодготовка будущего учителя к организиции работы с учебником в начальной школе.en_US
dc.title.alternativePreparation for the work organization with the primer of the primary school by the future teacher.en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Беркита З. Є..pdf397,74 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.