Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14112
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФедчишин, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-06T10:29:08Z-
dc.date.available2020-04-06T10:29:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФедчишин О. М. Навчальний фізичний експеримент у формуванні експериментальної компетентності учнів при вивченні фізики на профільному рівні // Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Сер. 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. Вип. 59. С. 198-203.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14112-
dc.description.abstractУ статті розглянуто можливості навчального фізичного експерименту у формуванні експериментальної компетентності учнів, які вивчають фізику на профільному рівні. Проаналізовано види навчального фізичного експерименту, який є основою експериментального методу навчання; розкрито сутність теоретичних, практичних, організаційно-комунікативних узагальнених експериментальних умінь, які є структурною складовою експериментальної компетентності.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследуются возможности физического эксперимента при формировании экспериментальной компетенции учеников при изучении физики на профильном уровне. Проанализировано типы учебного физическогоэ ксперимента, который является основой экспериментального метода обучения; расскрыто сущность теоретических, практических, организционно-комуникативных обобщенных экспериментальных умений, которые являются структурным компонентом экспериментальной компетенции.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the capabilities of a training physical experiment in developing experimental competence of pupils studying physics on the profession-oriented level. The author has analyzed kinds of a training physical experiment that serves as a basis for the experimental teaching method. The article expands on the essence of theoretical, practical and organizational and communicative generalized experimental skills constituting the experimental competence.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНПУ ім. М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки : реалії та перспективи;-
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectекспериментальна компетентністьuk_UA
dc.subjectнавчальний фізичний експериментuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectэкспериментальная компетенцияuk_UA
dc.subjectучебный физический экспериментuk_UA
dc.subjectcompetency-based approachuk_UA
dc.subjectexperimental competenceuk_UA
dc.subjecttraining physical experimentuk_UA
dc.titleНавчальний фізичний експеримент у формуванні експериментальної компетентності учнів при вивченні фізики на профільному рівніuk_UA
dc.title.alternativeУчебный физический эксперимент при формировании экспериментальной компетенции учеников при изучении физики на профильном уровнеuk_UA
dc.title.alternativeTraining physical experiment in developing experimental competence of pupils studying physics on the profession-oriented leveluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
fed_Nauk_chasop_2017.pdf456,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.