Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1417
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКлименко, Анатолій Олегович-
dc.date.accessioned2012-01-26T12:27:38Z-
dc.date.available2012-01-26T12:27:38Z-
dc.date.issued2010-09-29-
dc.identifier.citationКлименко, А.О. Формування інформаційної культури майбутніх педагогів у навчальній діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Анатолій Олегович Клименко ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2010. – 20 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1417-
dc.descriptionЗахист відбувся 29 жовтня 2010 р. о 14.30 год. на засіданні спе-ціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань, вул. М.Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М.Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.en_US
dc.description.abstractУ дисертації досліджено стан наукової розробки проблеми інформаційної культури в педагогічній теорії та практиці, встановлено педагогічну сутність поняття “інформаційна культура педагога”, виокремлено й охарактеризовано критерії та показники рівня її сформованості, визначено та проаналізовано специфіку її формування у майбутніх педагогів, теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально апробовано технологію формування інформаційної культури учителів.en_US
dc.description.abstractВ диссертации исследовано состояние научной разработки проблемы информационной культуры в педагогической теории и практике, установлена педагогическая сущность понятия “информационная культура учителя”, выделены и охарактеризованы критерии и показатели уровня сформированности, проанализирована специфика ее формирования у будущих педагогов, теоретически обоснована, разработана и экспериментально апробирована технология формирования информационной культуры учителей.en_US
dc.description.abstractThe dissertation is dedicated to the scientific problem of information culture of the intending teachers. The position of this scientific problem in the pedagogical theory and practice has been researched in this work. Despite the fact that the interest to information culture as a phenomenon appeared in the 1980’s, the Ukrainian state has declared its support to the investigating the theme only at the end of the 1990’s. The scientific achievements of the Ukrainian pedagogy in the sphere of informatization of the society and system of education, essence of the modern information technologies, their implementation into the process of study, contents of the term “information culture”, psychological and pedagogical conditions of its formation have created a theoretical base, resulted in practical experience, which altogether serve as a ground for further investigations in this field.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectінформаційна культура педагогаen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectінформатизація освітнього процесуen_US
dc.subjectінформаційно-аналітичні вмінняen_US
dc.subjectформування інформаційної культуриen_US
dc.titleФормування інформаційної культури майбутніх педагогів у навчальній діяльності.en_US
dc.title.alternativeФормирование информационной культуры будущих учителей в учебной деятельности.en_US
dc.title.alternativeFormation of the information culture of intending teachers in study process.en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Клименко А. О..pdf283,46 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.