Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1425
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКотовська, Таміла Іванівна-
dc.date.accessioned2012-01-27T11:34:15Z-
dc.date.available2012-01-27T11:34:15Z-
dc.date.issued2010-08-06-
dc.identifier.citationКотовська, Т.І. Підліткова проблематика в повоєнній українській та американській прозі : компаративні аспект0 : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 10.1.05- порівняльне літературознавство / Таміла Іванівна Котовська ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2010. – 21 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1425-
dc.descriptionЗахист відбувся 9 вересня 2010 року о 14.00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради К 58.053.02 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027). З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027).en_US
dc.description.abstractДисертацію присвячено висвітленню трансформації ідентичності підлітків за різних умов соціально-культурної дійсності в США і в Україні періоду Радянського Союзу; вибір стереотипів доцільної їх поведінки в ситуаціях підліткового дозрівання, на противагу стійкій ідентичності дорослих. Переосмислюючи підліткову проблематику в повоєнній українській та американській прозі, увиразнено компаративний зріз зближення віддалених культур, подано модель такої дискурсивної практики. При цьому показано роль української діаспори в урізноманітненні контактів для зближення культур у форматі підліткового становлення особистості, систематизовано значення художнього досвіду Дж.Д.Селінджера для українських прозаїків крізь призму «зустрічних взаємин», окреслено вектори національного пробудження у віддалене зарубіжжя (В.Дрозд, М.Вінграновський, Ю.Тарнавський, Б.Бойчук).en_US
dc.description.abstractДиссертация посвящена освещению трансформации идентичности подростков при разных условиях социально-культурной действительности в США и в Украине периода Советского Союза; выбор стереотипов целесообразного их поведения в ситуациях подросткового созревания, в противоположность стойкой идентичности взрослых. Переосмысливая подростковую проблематику в послевоенной украинской и американской прозе, выяснен компаративный срез сближения отдаленных культур, представлена модель такой дискурсивной практики. При этом показана роль украинской диаспоры в создании разнообразия контактов для сближения культур в формате подросткового становления личности, систематизировано значение художественного опыта Дж.Д.Селинджера для украинских прозаиков сквозь призму "встречных взаимоотношений", очерчены векторы национального пробуждения в отдаленное зарубежье (В.Дрозд, Г.Винграновский, Ю.Тарнавский, Б.Бойчук).en_US
dc.description.abstractLiterature. – Ternopil National Pedagogical Unsversity named after Volodymyr Hnatyuk, Ternopil, 2010. The dissertation is dedicated to the elucidation of transformation of teenagers’ identity at different terms of social and cultural reality in the USA and in Ukraine of Soviet Union period; the choice of stereotypes of their expedient behavior in the situations of the juvenile ripening, to counterbalance the proof identity of adults. Having reinterpreted the juvenile problem in post war Ukrainian and American prose, the comparative cut of rapprochement of remote cultures is underlined and the model of such discursive practice is given. Herewith, the role of the Ukrainian diaspora in creation of variety of contacts for rapprochement of cultures in the format of the juvenile becoming of personality is shown. The value of J.D. Salinger’s artistic experience for Ukrainian prose writers through the prism of “meeting mutual relations” is systematized and the vectors of the national awakening in remote foreignness are outlined (V.Drosd, M.Vinhranovskyi, Y.Tarnavskyi, B.Boychuk).en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectідентичністьen_US
dc.subjectбагатокультурністьen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectтипологіяen_US
dc.subjectмінливістьen_US
dc.subjectвідчуженняen_US
dc.subjectвнутрішній світ людиниen_US
dc.subjectпідліткова проблематикаen_US
dc.titleПідліткова проблематика в повоєнній українській та американській прозі: компаративні аспекти.en_US
dc.title.alternativeПодростковая проблематика в послевоенной украинской и американской прозе: компаративные аспекты.en_US
dc.title.alternativeJuvenile problem in post-war Ukrainian and American prose: comparative aspects.en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:10.01.05 - Порівняльне літературознавство

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Котовська Т. І..pdf315,07 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.