Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1433
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКухарчук, Тетяна Андріївна-
dc.date.accessioned2012-01-30T07:21:48Z-
dc.date.available2012-01-30T07:21:48Z-
dc.date.issued2008-12-26-
dc.identifier.citationКухарчук, Т. А. Організаційно-педагогічні умови адаптації молодих вчителів природничих дисциплін до роботи в школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / Т. А. Кухарчук ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2008. – 20 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1433-
dc.descriptionЗахист відбувся 29 січня 2009 року о ____ год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2, зала засідань. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (46027, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2).en_US
dc.description.abstractУ дисертації розглянуто питання професійної адаптації молодих учителів природничих дисциплін до роботи в школі. У результаті психолого-педагогічного аналізу літературних джерел уточнено поняття “професійна адаптація молодого вчителя природничих дисциплін”, сутність і зміст структурних компонентів адаптації (інтегративно-особистісний; регулювально-технологічний; предметно-діяльнісний; самоактуалізаційний). Виявлено та експериментально перевірено ефективність організаційно-педагогічних умов забезпечення успішної адаптації молодих учителів: спрямування педагогічної діяльності молодих вчителів на усвідомлення цілей адаптації; функціональне педагогічне управління адаптацією молодих учителів природничих дисциплін; реалізація особистісно-орієнтованого підходу до організації процесу адаптації, системність в організації професійної адаптації вчителів природничих дисциплін. Розроблено модель управління адаптацією молодих учителів до роботи в школі. Визначено критерії та показники адаптованості молодих вчителів до роботи в школі: професійні та індивідуально-психологічні.en_US
dc.description.abstractДиссертация посвящена исследованию проблемы адаптации молодых учителей к работе в школе. В результате психолого-педагогического анализа проблемы уточнены сущность, содержание и структурные компоненты адаптации молодых учителей: интегративно-личностный (определяет формирование системы профессионально важных качеств); регулирующе-технологический (характеризует освоение деятельностью на профессиональном уровне); предметно-деятельностный (отображает нормативно-предметный и предметно-творческий характер освоения профессиональной деятельности); самоактуализационный (обеспечивает постоянное стремление к преодолению новых личностных и деятельностных рубежей, стимулирует переход потенциальных способностей специалиста в реальные).en_US
dc.description.abstractThe thesis deals with the issue of natural subjects young teachers professional adaptation for their work at school. The analysis of psychological and pedagogical literary sources has yielded a more accurate definition of the notion “professional adaptation of a natural science subjects young teacher”, the essence and contents of structural components of adaptation (integrative and personal, regulating and technological, subject- and activity-oriented, self-actualizing). There has been revealed and experimentally verified the efficiency of the organizational and pedagogical conditions that ensure a successful adaptation of young teachers: direction of young teachers pedagogical activities towards the realization of adaptation aims, functional pedagogical management of the natural science subjects young teachers adaptation, realization of a personality-oriented approach towards the organization of the adaptation process, the system in the organization of the natural science teachers adaptation management for their work at school. The following criteria and characteristics if the young teachers adaptation for their work at school have been defined: professional, personal and psychological.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умови адаптаціїen_US
dc.subjectкомпоненти і критерії адаптаціїen_US
dc.subjectпрофесійна адаптаціяen_US
dc.subjectуправління адаптацієюen_US
dc.subjectмодель управління професійною адаптацієюen_US
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови адаптації молодих вчителів природничих дисциплін до роботи в школі.en_US
dc.title.alternativeОрганизационно-педагогические условия адаптации молодых учителей биологических дисциплин к роботе в школе.en_US
dc.title.alternativeOrganizational and Pedagogical Conditions of Natural Science Subjects Young Teacher Adaptation for Their Work at School.en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кухарчук Т. А..pdf311,29 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.