Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1444
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛіхневська, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2012-01-30T10:49:58Z-
dc.date.available2012-01-30T10:49:58Z-
dc.date.issued2009-05-26-
dc.identifier.citationЛіхневська, Т.А. Громадянське виховання учнівської молоді США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Тетяна Анатоліївна Ліхневська ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2009. – 20 c.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1444-
dc.descriptionЗахист відбувся «26» червня 2009 року о 10.00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. Із дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027).en_US
dc.description.abstractУ дисертації проаналізовано особливості розвитку громадянського виховання у США та виокремлено основні етапи його становлення. З’ясовано сутність основних концепцій, на які вплинули представники філософських течій (прагматизму, гуманізму, ірраціоналізму, неофрейдизму). Визначено основні напрями змісту громадянського виховання (формування політичної культури, правосвідомості, культури міжетнічних стосунків, мотивації до праці, усвідомлення моральних цінностей і забезпечення розуміння свободи). Розглянуто американські державні стандарти з громадянознавства та діяльність організацій із громадянського виховання молоді. Досліджено його форми і методи та виокремлено позитивні ідеї американського досвіду громадянського ставлення для вітчизняної освітньої системи.en_US
dc.description.abstractВ диссертации проанализированы особенности развития идей гражданского воспитания в США и выделены основные этапы его становления. Определена сущность ключевых концепций, на которые повлияли представители философских течений (прагматизма, гуманизма, иррационализма, неофрейдизма). Определены основные направления содержания гражданского воспитания (формирование политической культуры, правового сознания, культуры межэтнических отношений, мотивации к труду, осознание моральных ценностей, обеспечение понимания свободы). Рассмотрены американские государственные стандарты по граждановедению и деятельность организаций, которые способствуют гражданскому воспитанию молодежи. Изучены его основные формы и методы и выделены положительные идеи американского обучения гражданскому отношению для отечественной образовательной системы.en_US
dc.description.abstractThe problem of civic education in contemporary Pedagogical Science of the USA is investigated. The key problems of civic education are mentioned. Such as: the development of civic education in the USA, essential components (civic knowledge, civic skills and civic position), where and how does civic education take place (formal instruction and informal curriculum), what evidence is there of the need to improve civic education. Societies have long had an interest in the ways in which their young are prepared for citizenship and in how they learn to take part in civic life. Civic education is a prime concern in the USA. There is no more important task than the development of an informed, effective, and responsible citizenry. Democracies are sustained by citizens who have the requisite knowledge, skills, and dispositions.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectучнівська молодьen_US
dc.subjectгромадянське вихованняen_US
dc.subjectгромадянські знанняen_US
dc.subjectгромадянські навичкиen_US
dc.subjectгромадянська позиціяen_US
dc.subjectтехнології формування громадянських компетенційen_US
dc.titleГромадянське виховання учнівської молоді США.en_US
dc.title.alternativeГражданское воспитание ученической молодежи в средней школе США.en_US
dc.title.alternativeCivic Education of Youth in American Secondary School.en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ліхневська Т. А..pdf287,97 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.