Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14624
Название: Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності
Авторы: Проців, Лілія Йосипівна
Библиографическое описание: Проців Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності // Професійна мистецька освіта і художня культура : виклики ххі століття : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції 14-15 квітня 2016 р. Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2016. С. 127-136
Дата публикации: 14-апр-2016
Издательство: Київський університет ім. Б. Грінченка
Ключевые слова: історія музичної педагогіки
софійність
музично-педагогічна думка
метаісторія
музична освіта
духовна спадщина
история музыкальной педагогики
софийность
музыкально-педагогическая мысль
метаистория
музыкальное образование
духовное наследие
history of music pedagogy
Sofiynist
music and pedagogical ideas
metahistory
music education
spiritual heritage
Краткий осмотр (реферат): В статті з’ясовується сучасне тлумачення терміну «софійність», виявляються риси софійності у розвитку музично- педагогічної думки та освіти в Україні. З’ясовується, що змістом вітчизняної історії музичної педагогіки як метаісторії є наскрізні інваріантні структури, духовні константи, породжені силою філософської та художньої думки, яким притаманні риси софійності як духовної мудрості, «радісної творчості». Саме софійність є одним з критеріїв, за яким визначаються ціннісно-смислові основи розвитку музично-педагогічної думки та музично-освітньої практики в Україні. До таких наскрізних структур, наділених рисами софійності, з-поміж інших, належать українська музична народна творчість, міфологія, українські духовні піснеспіви, творчість Г. Сковороди.
В статье выясняется современное толкование термина «софийность», выявляются черты софийности в развитии музыкально-педагогической мысли и образования в Украине. Выясняется, что содержание отечественной истории музыкальной педагогики как метаистории составляют сквозные инвариантные структуры, духовные константы, рожденные силой философской и художественной мысли, которым присущи черты софийности как духовной мудрости, «радостного творчества». Именно софийность выступает одним из критериев, по которым определяются ценностно-смысловые основы развития музыкально-педагогической мысли и музыкально-образовательной практики в Украине. К таким инвариантным структурам, наделенным чертами софийности, среди многих других принадлежат украинское музыкальное народное творчество, мифология, украинские духовные песнопения, творчество Г. Сковороды.
The article reveals the modern interpretation of the term «sofiynist», Sophian features are found in the development of music and educational thought and education in Ukraine. It was found out that transverse invariant structures, spiritual constants generated with the power of philosophical and artistic thought are the contents of national history of musical pedagogy. They are characterized with the features as Sophian spiritual wisdom, «joyful work». Sofiynist is one of the criteria by which the value-semantic foundations of music and pedagogic thought, music and educational practice in Ukraine are determined. Ukrainian musical folklore, mythology, Ukrainian sacred music, Skovoroda's works belong to these cross-cutting structures that have Sophian features.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/14624
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Protsiv_conf_prof_must_osvita_2016.pdf2,36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.