Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1469
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОльхова-Марчук, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2012-01-31T13:03:25Z-
dc.date.available2012-01-31T13:03:25Z-
dc.date.issued2010-01-26-
dc.identifier.citationОльхова-Марчук, Н.В. Формування культури міжособистісних взаємин молодших школярів у процесі фізичного виховання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія та методика виховання / Наталія Володимирівна Ольхова-Марчук ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2010. – 21 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1469-
dc.descriptionЗахист відбувся 26 лютого 2010 р. о 14.30. годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.en_US
dc.description.abstractВиявлено, що проблема формування культури міжособистісних взаємин потребує пошуку шляхів її розв’язання. Несприятливі умови проживання і виховання дітей у сім’ї, недоліки виховної роботи в школі негативно позначаються на підготовці молоді до життя в суспільстві. У таких умовах формування культури міжособистісних взаємин молодших школярів набуло особливого значення, стало предметом дослідження багатьох учених. Розроблено модель формування культури міжособистісних взаємин молодших школярів у процесі фізичного виховання, що містить: мету; завдання; принципи; зміст заходів у різних формах фізичного виховання, педагогічний контроль за результатами процесу з використанням трирівневого оцінювання показників емоційно-мотиваційного, інтелектуально-пізнавального й діяльнісно-поведінкового компонентів; педагогічні умови. Експериментальна перевірка педагогічних умов засвідчила їх високу ефективність у вирішенні поставлених завдань порівняно з чинною програмою.en_US
dc.description.abstractпедагогический университет имени Владимира Гнатюка (г. Тернополь, 2010). В диссертации раскрыта сущность понятия «культура межличностных взаимоотношений младших школьников», теоретические основы взаимодействия общеобразовательного учебного заведения и семьи в формировании у младших школьников культуры межличностных взаимоотношений средствами физического воспитания. Один из путей формирования культуры межличностных взаимоотношений младших школьников Ї эффективно организованная двигательная деятельность в процессе физического воспитания, прежде всего на основе личностного подхода и выполнения требований принципа согласования, сопереживания, совместной деятельности, системности и последовательности контактного взаимодействия. Установлено, что культура межличностных взаимоотношений Ї сложное интегральное качество, побуждающее ребенка к активному самосовершенствованию в направлении формирования гармоничных отношений с другими людьми, адекватного восприятия поведения одноклассников, создания благоприятного микроклимата в коллективе.en_US
dc.description.abstractIt is stated, that the problem of formation of interpersonal relations requires ways of its solving. Unfavourable conditions of living and upbringing children in families, defects of educational work at school have a negative impact on youth training for social life. Under the circumstances, formation of interpersonal relations culture of junior pupils has acquired a special significance and become an object for investigation of a number of researchers. The model of formation of interpersonal relations culture of junior pupils in the process of physical education was worked out. It includes: purpose; tasks; principles; content of measures in different kinds of physical education; pedagogical control of the process results with 3-level evaluation of stated rates of emotional, motivational, intellectual, cognitive and behavioural components; pedagogical circumstances (model components realization). Experimental verification of the studied model has proved high effectiveness in the given tasks solution in comparison with the current one, thus giving the possibility to recommend it for applying into practice.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectкультура міжособистісних взаєминиen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectфізичне вихованняen_US
dc.subjectмодель формування культури міжособистісних взаєминen_US
dc.subjectпедагогічні умови формування культури міжособистісних взаєминen_US
dc.titleФормування культури міжособистісних взаємин молодших школярів у процесі фізичного виховання.en_US
dc.title.alternativeФормирование культуры межличностных взаимоотношений младших школьников в процессе физического воспитания.en_US
dc.title.alternativeInterpersonal relations culture formation of junior pupils in the process of physical education.en_US
dc.typeThesisen_US
Располагается в коллекциях:13.00.07 - Теорія і методика виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ольхова-Марчук Н. В..pdf313,65 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.