Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1506
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСерняк, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2012-02-07T11:17:46Z-
dc.date.available2012-02-07T11:17:46Z-
dc.date.issued2008-05-23-
dc.identifier.citationСерняк, О. М. Формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльності учнів : автореф. дис. .... канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика проф. освіти / О. М. Серняк ; О.М.Cерняк ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2008. – 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1506-
dc.descriptionЗахист відбувся 26 червня 2008 року о 14.30 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м.Тернопіль, вул. М.Кривоноса, 2, зала засідань. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м.Тернопіль, вул. М.Кривоноса, 2.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації досліджено проблему формування готовності майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Інтерпретовано поняття “готовність майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів” та поняття організаційно-методичної системи формування означеної якості, визначено критерії та рівні сформованості готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів; виокремлено педагогічні умови, які сприяють формуванню цієї професійної якості. Pозроблено й експериментально перевірено організаційно-методичну систему та педагогічні умови підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів, яка передбачає формування теоретичної і технологічної готовності до досліджуваного виду діяльності.uk_UA
dc.description.abstractВ диссертации исследуется проблема формирования готовности будущего учителя гуманитарных дисциплин к педагогическому управлению коллективной учебно-познавательной деятельностью учеников. Готовность будущего учителя гуманитарных дисциплин к педагогическому управлению коллективной учебно-познавательной деятельностью учеников рассматривается как наличие у педагога четкого представления о структуре коллективной учебно-познавательной деятельности, понимание ее сути, осознание учителем своей роли и места в процессе осуществления педагогических функций, а также совокупность социально значимых личностных качеств учителя. Обозначенная компетентность рассматривается в единстве и взаимодействии компонентов: мотивационно-ценностного (аксиологического), который предусматривает личностно-ценностное отношение будущего учителя к процессу овладения, формирования собственной готовности к педагогическому управлению коллективной учебно-познавательной деятельностью учеников; содержательно-познавательного компонента, отображающего уровень предметных и общеобразовательных знаний, которые являются средствами эффективного овладения профессиональной деятельностью учителя; организационно-управленческого компонента, который характеризует практическое овладение коллективными технологиями и методиками педагогического управления учебно-познавательной деятельностью учеников.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis focuses on the problem of formation of intending teachers’ readiness for the professional pedagogical management of cooperating learning in the classroom. The thesis defines the essence of the term “readiness for the professional pedagogical management of cooperating learning in the classroom “, its structure and practical components, criteria and indices of the level of formation of the phenomenon under investigation. The thesis presents the model of the system of the intending teachers’ professional training which includes pedagogical conditions of intending teachers’ training for the professional pedagogical management of cooperating learning in the classroom. The experimental study has confirmed the efficiency of the authorized system and pedagogical conditions included.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителяuk_UA
dc.subjectпедагогічне управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнівuk_UA
dc.subjectготовність до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнівuk_UA
dc.subjectорганізаційно-методична системаuk_UA
dc.subjectпедагогічні умови формування готовностіuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутнього вчителя до педагогічного управління колективною навчально-пізнавальною діяльністю учнів.uk_UA
dc.title.alternativeФормирование готовности будущего учителя к педаго- гическому управлению коллективной учебно-познавательной деятельностью учеников.uk_UA
dc.title.alternativeThe Formation of Intending Teachers’ Readiness for Pedagogical Management of Cooperating Learning in the Classroom.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Серняк О. М..pdf363,41 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.