Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1525
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФеуєрман, Василь Василійович-
dc.date.accessioned2012-02-08T13:53:15Z-
dc.date.available2012-02-08T13:53:15Z-
dc.date.issued2009-12-29-
dc.identifier.citationФеуєрман, В.В. Формування естетичної культури старших підлітків на заняттях спортивними іграми в умовах слідчих ізоляторів кримінально-виконавчої служби України : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 - теорія і методика виховання / Василь Василійович Феуєрман ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2009. – 22 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1525-
dc.descriptionЗахист відбувся «29» січня 2010 року о 10.00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027, зала засідань. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.uk_UA
dc.description.abstractВстановлено, що формування естетичної культури підлітків передбачає широке застосування особистісно орієнтованих підходів та варіативності методів, які забезпечують ефективне естетичне виховання у тісному зв'язку з розвитком їх розумових здібностей, інтелектуального та морального потенціалу, саморозвитком і самовихованням особистості, з урахуванням об’єктивних умов та суб’єктивних якостей вихованців. У цьому аспекті особливе місце належить фізкультурі і спортивним іграм, зокрема їх естетичній та соціальній складовим. Естетична діяльність є органічним елементом спорту, гармонізує внутрішній світ. Показано, що для досягнення цілей соціально-педагогічної системи пенітенціарної установи у засуджених повинно виховуватися поведінка, відповідна естетичним, етичним і моральним нормам, прийнятим в суспільстві і державі. У основі побудови соціально-педагогічної системи пенітенціарної установи повинні лежати принципи гуманізму, безперервності і перспективності. Крім того, ми вважаємо, що ефект виховної роботи може бути досягнутий лише в тому випадку, якщо вона спирається на задоволення домінуючих фізіологічних, естетичних і етичних потреб підлітка, адаптована до специфічних умов режиму утримання в слідчих ізоляторах, а також до неї залучений не тільки виховательський склад, а й непедагогічний персонал.uk_UA
dc.description.abstractДиссертация посвящена изучению самой актуальной проблемы настоящего – формирование высокого уровня общей культуры молодежи на Украине. Непосредственно в работе обращается внимание на такое тяжелое, но очень необходимое звено воспитательного процесса, как эстетическое воспитание. Для реализации цели было избрано не совсем стандартное средство – спортивные игры, самая распространенная форма физического воспитания. Установлено, что формирование эстетической культуры подростков предусматривает широкое применение личностно ориентированных подходов и вариативность методов, которые обеспечивают эффективное эстетическое воспитание в тесной связи с развитием их умственных способностей, интеллектуального и морального потенциала, саморазвитием и самовоспитанием личности, с учетом объективных внешних условий и субъективных качеств воспитанников.uk_UA
dc.description.abstractThese has been determined that forming of aesthetic culture of teenagers presupposes wide application of personality oriented approaches and variations of methods, which provide effective aesthetic education in close touch with the development of their mental abilities, intellectual and moral potential, self-development and self-education of a personality, also has been took into account objective conditions and self personal specialties of juvenile. At the same time specific role here is played by physical training and sport games, particularly by its aesthetic and social components. Aesthetic activity is considered an integral part of sport. Aesthetic education provides forming morals of a person, extends his knowledge of the world, society, nature, facilitates the development of thinking, imagination, will, self – discipline and organization, harmonizes inside world.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectестетична культураuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectресоціалізаціяuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectпенітенціарна педагогікаuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectспортивні ігриuk_UA
dc.subjectслідчий ізоляторuk_UA
dc.titleФормування естетичної культури старших підлітків на заняттях спортивними іграми в умовах слідчих ізоляторів кримінально-виконавчої служби України.uk_UA
dc.title.alternativeФормирование эстетической культуры старших подростков на занятиях спортивными играми в условиях следственных изоляторов криминально-исполнительной службы Украины.uk_UA
dc.title.alternativeForming aesthetic culture of senior teenagers at the classes of sport games under conditions of investigating isolation of criminal and executive service of Ukraine.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.07 - Теорія і методика виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Феуєрман В. В..pdf365,54 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.