Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15860
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Царик, Любов | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-02T08:21:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-02T08:21:06Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Царик Л. Школа у науковому і художньому дискурсі Бориса Грінченка // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 50. С. 171-179 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2617-3247 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15860 | - |
dc.description | DOI : 10.25128/2617-3427 19.50.13 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті актуалізуються педагогічні ідеї Бориса Грінченка, задекларовані у наукових статтях, що були опубліковані у галицьких часописах в 90-ті роки 19-го століття. Аналізуються твори малої прози письменника, присвячені школі. Автор наголошує, що в умовах сучасної школи, коли на перше місце виносяться очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів, зокрема ціннісні ставлення, які передбачено сформувати у результаті вивчення художнього твору. Навчання рідною мовою, роль книги, преси у формуванні світогляду людини, становище книгодрукування, подвижницька праця учителя — проблеми, які піднімалися і в науковій, і у художній спадщині письменника, надзвичайно актуальні сьогодні. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article actualizes Boris Hrinchenko’s pedagogical ideas declared in the scientific articles published in Halician scholarly papers editions in the 90s of the 19th century. The writer's small prose works about school are analyzed in the article. The author emphasizes on the teaching conditions of modern school; there are expected educational and cognitive outcomes of pupils’activities on the first place, in particular, the value attitudes, which are foreseen to be formed as a result of the literary work study. Learning in the native language, the role of books and press in the personality outlook formation, the situation with book printing, the ascetic work of a teacher are those ideas that have been raised both in the writer’s scientific and artistic heritage, which are extremely relevant today. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Літературознавство; | - |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.subject | учитель | uk_UA |
dc.subject | книга | uk_UA |
dc.subject | дискурс | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | оповідання | uk_UA |
dc.subject | поезія | uk_UA |
dc.subject | стаття | uk_UA |
dc.subject | school | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | book | uk_UA |
dc.subject | discourse | uk_UA |
dc.subject | teaching | uk_UA |
dc.subject | stories | uk_UA |
dc.subject | poetry | uk_UA |
dc.subject | article | uk_UA |
dc.title | Школа у науковому і художньому дискурсі Бориса Грінченка | uk_UA |
dc.title.alternative | School in Boris Hrinchenko’s scientific and artistic discourse | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 50 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13_Tsaryk.pdf | 140,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.