Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15860
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦарик, Любов-
dc.date.accessioned2020-09-02T08:21:06Z-
dc.date.available2020-09-02T08:21:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЦарик Л. Школа у науковому і художньому дискурсі Бориса Грінченка // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 50. С. 171-179uk_UA
dc.identifier.issn2617-3247-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15860-
dc.descriptionDOI : 10.25128/2617-3427 19.50.13uk_UA
dc.description.abstractУ статті актуалізуються педагогічні ідеї Бориса Грінченка, задекларовані у наукових статтях, що були опубліковані у галицьких часописах в 90-ті роки 19-го століття. Аналізуються твори малої прози письменника, присвячені школі. Автор наголошує, що в умовах сучасної школи, коли на перше місце виносяться очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів, зокрема ціннісні ставлення, які передбачено сформувати у результаті вивчення художнього твору. Навчання рідною мовою, роль книги, преси у формуванні світогляду людини, становище книгодрукування, подвижницька праця учителя — проблеми, які піднімалися і в науковій, і у художній спадщині письменника, надзвичайно актуальні сьогодні.uk_UA
dc.description.abstractThe article actualizes Boris Hrinchenko’s pedagogical ideas declared in the scientific articles published in Halician scholarly papers editions in the 90s of the 19th century. The writer's small prose works about school are analyzed in the article. The author emphasizes on the teaching conditions of modern school; there are expected educational and cognitive outcomes of pupils’activities on the first place, in particular, the value attitudes, which are foreseen to be formed as a result of the literary work study. Learning in the native language, the role of books and press in the personality outlook formation, the situation with book printing, the ascetic work of a teacher are those ideas that have been raised both in the writer’s scientific and artistic heritage, which are extremely relevant today.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectкнигаuk_UA
dc.subjectдискурсuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectоповіданняuk_UA
dc.subjectпоезіяuk_UA
dc.subjectстаттяuk_UA
dc.subjectschooluk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectbookuk_UA
dc.subjectdiscourseuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectstoriesuk_UA
dc.subjectpoetryuk_UA
dc.subjectarticleuk_UA
dc.titleШкола у науковому і художньому дискурсі Бориса Грінченкаuk_UA
dc.title.alternativeSchool in Boris Hrinchenko’s scientific and artistic discourseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 50

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13_Tsaryk.pdf140,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.