Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16275
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯнковський, Тарас-
dc.contributor.authorЯнковська, Любов Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-14T09:02:35Z-
dc.date.available2020-12-14T09:02:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯнковський Т., Янковська Л. Міжпредметні зв'язки при вивченні географії та фізики // Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства. Тернопіль : Тайп, 2019. № 3 (Вип. 3). С. 83-86uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16275-
dc.description.abstractЄ багато взаємопов'язаних знань, що вивчаються та застосовуються на уроках географії та фізики. Зокрема, пов'язані між собою вивчення таких питань, як атмосферний тиск, теплові явища, температура, орієнтування за компасом та багато інших. Неможливо пояснити без застосування знань з фізики причину виникнення блискавки та грому (тема «Електричні явища» з фізики); оптичні явища в природі (веселка, сонячне гало, міраж тощо); сонячне та місячне затемнення (розділ «Світлові явища» з фізики), які, зазвичай, викликають в учнів великий інтерес і багато запитань. Порівняльний аналіз чинних навчальних програм з географії та фізики для основної школи показав, що горизонтальні міжпредметні зв’язки між навчальними курсами дотримано недостатньо, а саме географічні знання випереджають необхідні базові фізичні знання.uk_UA
dc.description.abstractThere are many knowledge that are studied and are used on the lessons both Geography and Physics. In particular, studies of such questions, as atmospheric pressure, thermal phenomena, temperature, orientation on a compass and many others. It is impossible to explain without application of knowledge from Physics reason of origin of lightning and thunder (the theme of "Electric phenomena" from Physics), the optical phenomena such as rainbow, sunny halo, mirage and others like that, Sunny and Lunar eclipses (the theme of "Light phenomena" from Physics), which usually cause large interest and many questions for students. A comparative analysis of on-line tutorials from Geography and Physics for basic school showed that horizontal intersubject copulas between educational courses are observed not enough, namely geographical knowledge pass ahead necessary base physical.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТайпuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectгеографіяuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectintersubject copulasuk_UA
dc.subjectgeographyuk_UA
dc.subjectphysicsuk_UA
dc.subjecton-line tutorialuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.titleМіжпредметні зв'язки при вивченні географії та фізикиuk_UA
dc.title.alternativeINTERSUBJECT COPULAS AT STUDY of GEOGRAPHY AND PHYSICSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства № 3 (Вип. 3)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
16_YaNKOVSKYY_YaNKOVSKA.pdf190,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.