Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16362
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГоменюк, Ольга Ярославівна-
dc.contributor.authorHomeniuk, O. Ya.-
dc.date.accessioned2020-12-22T08:19:46Z-
dc.date.available2020-12-22T08:19:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГоменюк О. Я. Розвиток методики навчання германських мов на Буковині (перша половина ХХ ст.) : дис. ... д-ра філософії у галузі педагогіки : 014 Середня освіта (Іноземні мови) : галузь знань 01 – Освіта / Педагогіка / Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. Тернопіль, 2020. 319 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16362-
dc.description.abstractАктуальність дисертаційного дослідження зумовлена потребою переосмислення історичного досвіду розвитку методики навчання германських мов на Буковині (першої половини XX ст.) з огляду на суб’єктивне висвітлення історичних, соціальних, освітніх процесів, що відбувалися в краї, та необхідністю оновлення процесу підготовки студентів, магістрантів, аспірантів шляхом залучення нових наукових та архівних джерел з історії методики навчання германських мов на окресленій території та в обраних хронологічних рамках. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше в методиці навчання іноземних мов проведено комплексне дослідження розвитку методики навчання германських мов на Буковині у 1918–1940 рр.; охарактеризовано історико-соціальні та освітньо-організаційні передумови розвитку методики навчання германських мов; визначено й обґрунтовано періодизацію методики навчання германських мов; описано процес навчання германських мов; визначено та уточнено методичні підходи, принципи, методи навчання германських мов на Буковині у розглядуваний період; до наукового обігу введено маловідомі і невідомі архівні документи, історичні факти, пов’язані з розвитком методики навчання германських мов на Буковині (перша половина XX століття). Подальшого розвитку набули систематизація джерельної бази дослідження за хронологічним підходом та аналіз розвитку методики навчання германських мов у різних типах шкіл Буковини (1918–1940 рр.).uk_UA
dc.description.abstractThe significance of the study lies in the necessity of historical re-evaluation of the development of Germanic languages teaching methods in Bukovyna (the first half of the XX century) in the aspect of subjective clarifying of historical, social, and educational processes in the area. It is important to update students’, graduate students’, and undergraduates’ training by involving new scientific and archival sources on the history of Germanic languages teaching methods in the defined area and the selected chronological framework. The scientific novelty of the research lies in a comprehensive study of the development of Germanic languages teaching methods in Bukovyna in 1918–1940. The paper describes historical-social and educational-organizational preconditions of the development of Germanic languages teaching methods; determines and substantiates the periodization of Germanic languages teaching methods; reveals the Germanic languages teaching process; specifies methodical approaches, principles, methods of Germanic languages teaching in Bukovyna during the period under studies. Little-known and unknown archival documents, historical facts, related to the development of Germanic languages teaching methods in Bukovyna (the first half of the XX century, have been introduced into scientific circulation. The systematization of the research source base, with due regard of the chronological approach and the analysis of the development of Germanic languages teaching methods in different types of schools in Bukovyna (1918–1940), has been further developed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметодика навчання германських мовuk_UA
dc.subjectБуковинаuk_UA
dc.subjectперіодизаціяuk_UA
dc.subjectетапи розвиткуuk_UA
dc.subjectнавчальна програмаuk_UA
dc.subjectпідручник з німецької мовиuk_UA
dc.subjectпідручник з англійської мовиuk_UA
dc.subjectпідхід до навчанняuk_UA
dc.subjectдидактичні принципиuk_UA
dc.subjectметодичні принципиuk_UA
dc.subjectметод навчанняuk_UA
dc.subjectGermanic languages teaching methodsuk_UA
dc.subjectBukovynauk_UA
dc.subjectperiodizationuk_UA
dc.subjectdevelopment stagesuk_UA
dc.subjectcurriculumuk_UA
dc.subjecttextbook in Germanuk_UA
dc.subjecttextbook in Englishuk_UA
dc.subjectteaching approachuk_UA
dc.subjectdidactic principlesuk_UA
dc.subjectmethodological principlesuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.titleРозвиток методики навчання германських мов на Буковині (перша половина ХХ ст.)uk_UA
dc.title.alternativeThe Development of Germanic Languages Teaching Methods in Bukovyna (the First Half of the XX Century)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Педагогічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dis_Homenjuk.pdf10,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.