Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16775
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарабін, Оксана Йосифівна-
dc.contributor.authorШуль, М.В.-
dc.date.accessioned2021-02-10T07:38:10Z-
dc.date.available2021-02-10T07:38:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКарабін О. Й., Шуль М. В. Формування цифрових компетентностей здобувачів освіти в контексті Нової української школи // Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 29, т. 1. С. 140–44.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16775-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні основи інформатизації освіти, шляхи формування цифрової компетентності, актуальні напрямами освітньої діяльності здобувачів освіти та їх цифрової адаптації в інформаційному суспільстві. Охарактеризовано основні шляхи формування цифрової компетентності в контексті наукового проєкту DigComp. Розглянуто шляхи формування цифрової компетентності у STEAM-орієнтованому освітньому середовищі, що сприятиме впровадженню практико-орієнтованого, міждисциплінарного та проектного підходів при вивченні учнями навчальних дисциплін природничо-математичного циклу й робототехніки. Зазначено особливості створення якісного STEAM-орієнтованого освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. Виокремлено особливості для практичної підготовки: інтегроване навчання на основі діяльнісного підходу; уміння розв’язувати конкретні наукові завдання із застосуванням засобів організації науково-дослідної роботи; формування стереотипу фахівця дослідника, який охоплює інноваційні навички роботи, уміння критично мислити, комунікації та співпраці, уміння працювати в команді, навички когнітивної гнучкості. Охарактеризовано необхідні умови для створення STEAM-орієнтованого освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. Запропоновано вдосконалення електронних освітніх ресурсів, посилення змістової лінії програмування в навчанні інформатики учнів старшої школи, забезпечення інформаційно-дидактичними й навчально-методичними матеріалами, розроблення механізмів мотивації науково-педагогічних працівників, упровадження міжнародних стандартів для програми підвищення обізнаності громадян з питань інформаційної безпеки, удосконалення технологічної інфраструктури освітніх закладів. Розглянуто недоречності у формуванні цифрової освіти в Україні, а саме: недостатню мотивацію учасників освітнього процесу щодо використання цифрових технологій в освітньому процесі, низький рівень цифрової компетентності населення, недосконалу нормативно-правову базuk_UA
dc.description.abstractTheoretical bases of informatization of education, ways of formation of digital competence, actual directions of educational activity of pupils of education and their digital adaptation in an information society are considered. The main ways of forming digital competence in the context of the DigComp research project are described. The ways of formation of digital competence in STEAM-oriented educational environment are considered, which will promote the introduction of practice-oriented, interdisciplinary and project approaches in the study of students of natural sciences and mathematics and robotics. The peculiarities of creating a high-quality STEAM-oriented educational environment in general secondary education institutions are indicated. Features for practical training are singled out: integrated learning on the basis of activity approach; ability to solve specific scientific problems using the means of organizing research work; formation of a stereotype of a research specialist, which includes innovative work skills, the ability to think critically, communication and collaboration, the ability to work in a team, cognitive flexibility skills. The necessary conditions for the creation of STEAM-oriented educational environment in general secondary education are described. It is proposed to improve electronic educational resources, strengthen the content line of programming in teaching computer science to high school students, providing informationdidactic and teaching materials, developing mechanisms for motivating research and teaching staff, implementing international standards for awareness-raising programs on information security, improving technological infrastructure institutions. Inadequacies in the formation of digital education in Ukraine were discussed, namely the lack of motivation of participants in the educational process to use digital technologies in the educational process, the low level of digital competence of the population, imperfect regulatory framework.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectSTEAMuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectінформатизація освітиuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectSTEAMuk_UA
dc.subjectinformatization of educationuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjecteducational environmentuk_UA
dc.titleФормування цифрових компетентностей здовувачів освіти в контексті нової української школиuk_UA
dc.title.alternativeFormation of digital competencies of educators in the context of the new ukrainian schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KarabinO_ShulM.pdf143,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.