Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГоловацька, Юлія Богданівна-
dc.contributor.authorПроцишин, Тарас-
dc.date.accessioned2021-02-16T07:17:02Z-
dc.date.available2021-02-16T07:17:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПроцишин Т. Локалізація відеоігор в контексті аудіовізуального перекладу // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. Вип. № 45. С. 30-32uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16901-
dc.languageuk-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleЛокалізація відеоігор в контексті аудіовізуального перекладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 45.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12_Protsyshyn.pdf223,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.