Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17209
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКуца, Лариса Петрівна-
dc.contributor.authorKutsa, L.-
dc.date.accessioned2021-02-22T14:07:26Z-
dc.date.available2021-02-22T14:07:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКуца Л. Синтез душевного і пейзажного «пленеризму» у збірці Івана Франка «Із днів журби» // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 51. С. 94–107.uk_UA
dc.identifier.issn2617-3247-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17209-
dc.descriptionDOI: 10.25128/2617-3427 19.51.07uk_UA
dc.description.abstractУ статті запропоновано розгляд поезій Франка періоду «днів журби» крізь призму імпресіоністських художніх прийомів. Розглянуто новаторство поета у способах передачі індивідуальних настроїв, миттєвих станів, швидкоплинних моментів. Простежено, що твори із настроєвими враженнями переважають у циклі «В плен-ері», а у комплексі відчутті в ліричного суб’єкта домінують півтони. Акцентовано на майстерності відтворення колористичної мінливості світу. З’ясовано художню трансформацію в науково-філософських орієнтаціях Франка, синкретизм художнього та елементів наукового мислення з виразною художньою домінантою. Підсумовано, що авторські імпресіоністично-філософські прийоми не ілюструють абсолютної приналежності Франка до імпресіонізму, а є здебільшого засобами імпресіоністичності, що завжди була властивою великим митцям.uk_UA
dc.description.abstractThe article offers a review of Franko’s poetry of “the days of sorrow” period through the prism of impressionistic artistic techniques. It is considered the poet’s innovation in the ways of rendering the individual moods, instantaneous state, fleeting moments. It is traced that the works with the mood impressions prevail in the cycle “In plein air”, and semitones dominate in the complex of sensations of lyrical subject. Attention is drawn on mastery of coloristic reproduction and variability of the world. It is elucidated the artistic transformation in Franko’s scientific and philosophical orientations, syncretism of the artistic and the elements of scientific thinking with a clear artistic dominating idea. It is summarized that the author’s impressionistic and philosophical techniques don’t illustrate the absolute affiliation with impressionism, but they are mainly the means of impressionasticism that was always peculiar to the great artists.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectФранкоuk_UA
dc.subjectімпресіонізмuk_UA
dc.subjectімпресіоністичністьuk_UA
dc.subjectпейзажuk_UA
dc.subjectліричний суб’єктuk_UA
dc.subjectліричний геройuk_UA
dc.subjectнастроїuk_UA
dc.subjectвраженняuk_UA
dc.subjectFrankouk_UA
dc.subjectimpressionismuk_UA
dc.subjectimpressionasticismuk_UA
dc.subjectlandscapeuk_UA
dc.subjectlyrical subjectuk_UA
dc.subjectlyrical herouk_UA
dc.subjectmoodsuk_UA
dc.subjectimpressionsuk_UA
dc.titleСинтез душевного і пейзажного «пленеризму» у збірці Івана Франка «Із днів журби»uk_UA
dc.title.alternativeThe synthesis of soulful and landscape “plein-airism” in Ivan Franko’s collection “From the days of sorrow”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 51

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
kutsa_l.pdf1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.