Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17941
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДишкант, Анастасія-
dc.date.accessioned2021-03-16T11:42:47Z-
dc.date.available2021-03-16T11:42:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДишкант А. THE TYPES OF READING COMPREHENSION ASSESSMENT // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 34. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 55-58uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17941-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleTHE TYPES OF READING COMPREHENSION ASSESSMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20_Dyshkant.pdf245,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.