Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛобацький, Андрій-
dc.date.accessioned2021-05-11T08:04:46Z-
dc.date.available2021-05-11T08:04:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛобацький А. Особливості використання технології «WebGL» у 3D бібліотеках // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 35. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 342-343uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18555-
dc.languageuk
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleОсобливості використання технології «WebGL» у 3D бібліотекахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128_Lobatskyi.pdf202,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.