Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2019
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПалічук, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2012-04-11T11:24:12Z-
dc.date.available2012-04-11T11:24:12Z-
dc.date.issued2011-12-26-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2019-
dc.descriptionЗахист відбувся «27» січня 2012 р. о 15.00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.03 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: зала засідань, вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027. З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М.Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічну здоров’язбережувальну технологію, що відображає взаємозв’язок діагностичної мети, завдань, методологічних підходів, специфічних принципів, компонентів здоров’язбереження, етапів, педагогічних умов (формування ціннісного ставлення до здоров’я; валеологізація змісту освіти в процесі вивчення навчальних дисциплін, валеологізація виховного процесу; організація валео-педагогічного моніторингу), критеріїв і показників для визначення рівнів готовності до здоров’язбереження як результату дослідно-експериментальної роботи.uk_UA
dc.description.abstractВ диссертации определены основные понятия исследования «здоровьесбережение», «здоровый образ жизни», «здоровьесберегающая технология», «здоровьесберегающая деятельность», «готовность к здоровьесбережению». Готовность к здоровьесбережению рассматривается как совокупность физкультурно-педагогических знаний, умений, навыков, мотивов, отношений, опыта, направленных на здоровьесберегающую профессиональную деятельность и здоровый образ жизни.uk_UA
dc.description.abstractIn the scientific thesis pedagogical health-preserving technology, that reflects interconnection of diagnostic aim, tasks, methodological approaches, specific principles, components of heath preservation, stages, pedagogical conditions (formation of value attitude towards health; valeologization of the content of education in the process of mastering the disciplines, valeologization of the process of upbringing; organization of valeo-pedagogical monitoring), criteria and indicators to measure the levels of readiness for health-preserving activity as a result of research experimental activity have been substantiated and experimentally tested.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectпедагогічні здоров’язбережувальні технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутнього економістаuk_UA
dc.subjectкомпоненти і функції здоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectмодель здоров’язбережувальної технологіїuk_UA
dc.subjectпедагогічні умови формування готовності до здоров’язбереженняuk_UA
dc.titleПедагогічні здоров’язбережувальні технології в системі підготовки фахівців економічного профілю.uk_UA
dc.title.alternativeПедагогические здоровьесберегающие технологии в системе подготовки специалистов экономического профиля.uk_UA
dc.title.alternativePedagogical health-preserving technologies in the system of specialists’ majoring in Economics training.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Палічук Ю. І..pdf336,64 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.