Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2060
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКузнецова, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2012-05-17T07:11:49Z-
dc.date.available2012-05-17T07:11:49Z-
dc.date.issued2012-03-
dc.identifier.citationКузнецова, О.В. Розвиток інформологічної культури в учнів середнього шкільного віку у процесі естетичної діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія і методика виховання / Ольга Володимирівна Кузнецова ; ТНПУ ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2012. – 19 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2060-
dc.descriptionЗахист відбувся 19 квітня 2012 року, о 12.30 год. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, зала засідань. З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: вул. М. Кривоноса, 2, м. Тернопіль, 46027.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації досліджено процес розвитку інформологічної культури в учнів середнього шкільного віку у процесі естетичної діяльності в інтегративному виховному середовищі. Проаналізовано сучасний стан теорії та практики естетичної діяльності, розкрито сутність і зміст інформологічної культури в учнів середнього шкільного віку. Уточнено зміст понять „естетична діяльність”, „інтегративне виховне середовище”, структуру інформологічної культури. Визначено „культурно-історичний”, „синергетичний”, „інтегративний”, „компетентністний” теоретичні підходи до розвитку інформологічної культури. Конкретизовано критерії, показники та рівні розвитку досліджуваного феномена. Розроблено структурно-функціональну модель розвитку інформологічної культури в учнів середнього шкільного віку у процесі естетичної діяльності в інтегративному виховному середовищі.uk_UA
dc.description.abstractДиссертация посвящена исследованию процесса развития информологической культуры у учеников среднего школьного возраста в процессе эстетической деятельности в интегративной воспитательной среде. На основе анализа базовых понятий исследования выяснено и уточнено, что информологическая культура – специфическая характеристика жизнедеятельности личности с развитым логическим и нелинейным стилем мышления, связанная с: единством эстетических знаний, убеждений, чувств, навыков и норм деятельности и поведения; способностью реализовывать собственные творческие возможности личности через умения и навыки использовать необходимые ключевые компетентности; индивидуальным информационным восприятием знаний об окружающем мире, предусматривающим существенную модификацию информационных потоков; интеграцию всесторонней информации о социальных процессах, технических средствах поддержки данных явлений, а также осознанием/рефлексией необходимости и целесообразности этих процессов.uk_UA
dc.description.abstractIn dissertation explored process of development of Informatively-logical culture for the students of middle school ages in the process of aesthetically beautiful activity in integrative an educate environment, the modern state of theory and practice of aesthetically beautiful activity is analysed, essence and maintenance of Informatively-logical culture is exposed for the students of middle school ages. A concept is specified „ Aesthetic activity” „integrative an educate environment” and „Cultural and historical” theoretical approaches are to development of Informatively-logical culture. Certainly components, criteria and levels of Informatively-logical culture of students of middle school ages. The structurally functional model of development of Informatively-logical culture is developed for the students of middle school ages in the process of aesthetically beautiful activity in integrative an educate environment.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectінформологічна культураuk_UA
dc.subjectестетична діяльністьuk_UA
dc.subjectінтегративне виховне середовищеuk_UA
dc.subjectсередній шкільний вікuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk_UA
dc.titleРозвиток інформологічної культури в учнів середнього шкільного віку у процесі естетичної діяльності.uk_UA
dc.title.alternativeРазвитие информологической культуры в учеников среднего школьного возраста в процессе эстетической деятельности.uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of Informatively-logical cultures for the students of middle school ages in the process of aesthetically beautiful activity.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.07 - Теорія і методика виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кузнецова О. В..pdf510,49 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.