Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21207
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПодановська, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-24T09:59:34Z-
dc.date.available2021-09-24T09:59:34Z-
dc.date.issued2021-08-02-
dc.identifier.citationПодановська Г. В. Формування комунікативної компетентності молодших школярів на основі взаємозв’язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою : автореф. дис. на здобуття наук. ступення канд. пед. наук : 13.00.02 / Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. Тернопіль, 2021. 23 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21207-
dc.descriptionЗахист відбувся 17 вересня 2021 р. об 11.00 на засіданні спеціалізованої вченої ради К 58.053.05 Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2, зала засідань. Із дисертацією можна ознайомитися на офіційному сайті http://www.tnpu.edu.ua та в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2.uk_UA
dc.description.abstractДисертацію присвячено актуальній проблемі формування комунікативної компетентності молодших школярів на основі взаємозв’язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою. У дослідженні науково розроблено, теоретично обґрунтовано й апробовано експериментальну методику формування комунікативної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання та роботи з дитячою книжкою. На основі чинної програми з української мови та літературного читання створено експериментальну емпірико-динамічну модель, яка включає дидактичні підходи, психолого-педагогічні та дидактично-методичні умови, загальнодидактичні, лінгводидактичні та власне методичні принципи літературного читання, методи, прийоми, засоби та форми навчання, систему комунікативно зорієнтованих вправ і завдань, показники та рівні сформованості комунікативної компетентності молодших школярів. Укладена система охоплює навчально-тренувальні комунікативно зорієнтовані вправи і завдання: аналітичні, репродуктивно-конструктивні, творчо-комунікативні. Ефективність експериментальної методики формування комунікативної компетентності молодших школярів на основі взаємозв’язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою доведено за результатами контрольного зрізу педагогічного експерименту.uk_UA
dc.description.abstractДиссертация посвящена актуальной проблеме формирования коммуникативной компетентности младших школьников на основе взаимосвязи уроков литературного чтения и работы с детской книгой. В исследовании научно разработана, теоретически обоснована и апробирована экспериментальная методика формирования коммуникативной компетентности на уроках литературного чтения и работы с детской книгой. На основе действующей программы по украинскому языку и литературному чтению создана экспериментальная эмпирико-динамическая модель, которая включает дидактические подходы, психолого-педагогические и дидактически-методические условия, загальнодидактические, лингводидактические и собственно методические принципы литературного чтения, методы, приемы, средства и формы обучения, систему коммуникативно ориентированных упражнений и заданий, показатели и уровни сформированности коммуникативной компетентности младших школьников. Разработанная система охватывает учебно-тренировочные коммуникативно ориентированные упражнения и задания: аналитические, репродуктивно-конструктивные, творческо-коммуникативные. Эффективность экспериментальной методики формирования коммуникативной компетентности младших школьников на основе взаимосвязи уроков литературного чтения и работы с детской книгой доказано по результатам контрольного среза педагогического эксперимента.uk_UA
dc.description.abstractThe dissertation is devoted to the problem of formation of communicative competence of junior schoolchildren on the basis of interrelation of literary reading lessons and work with the children’s book. In the dissertation, the content of the concepts “competence”, “communicative competence”, “communicative competence of a junior schoolchild” is analyzed. It is determined that the communicative competence of junior schoolchildren is an integrated quality of the individual, which is manifested in the ability to form a motivational and valuable basis of communication; master and apply language knowledge and skills; establish and maintain relationship with other people using different ways of interaction; work effectively in groups; possess various social roles necessary for successful socialization in a multicultural society. Speech and literary development are the components of one process - the formation of a creative personality of a schoolchild. They are interconnected: literary abilities are developed with the help of language, and linguistic means in the process of reader’s activity at the lessons of literary reading reveal an artistic, aesthetic, moral and ethical value of the read work. Speech development of students at reading lessons is an instrument and outcome of reader activity (direct or indirect) at each lesson, regardless of genre features of works and topics of the lesson. All types of tasks that are used for the development of reading skills, analysis of works, development of other abilities or qualities of the reader require a certain level of speech development, which involves the development of logical thinking.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВекторuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectлітературне читанняuk_UA
dc.subjectробота з дитячою книжкоюuk_UA
dc.subjectлітературний розвитокuk_UA
dc.subjectсистема вправ і завданьuk_UA
dc.subjectемпірико-динамічна модельuk_UA
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectмладшие школьникиuk_UA
dc.subjectлитературное чтениеuk_UA
dc.subjectработа с детской книгойuk_UA
dc.subjectлитературное развитиеuk_UA
dc.subjectсистема упражнений и заданийuk_UA
dc.subjectэмпирико-динамическая модельuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectjunior schoolchildren, literary readinguk_UA
dc.subjectwork with the children’s bookuk_UA
dc.subjectliterary developmentuk_UA
dc.subjectsystem of exercises and tasksuk_UA
dc.subjectempirical and dynamic modeluk_UA
dc.titleФормування комунікативної компетентності молодших школярів на основі взаємозв’язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкоюuk_UA
dc.title.alternativeФормирование коммуникативной компетентности младших школьников на основе взаимосвязи уроков литературного чтения и работы с детской книгойuk_UA
dc.title.alternativeFormation of communicative competence of junior schoolchildren based on the basis of interrelation of literary reading lessons and work with the children’s bookuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:13.00.02 - Теорія та методика навчання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
aref_Podanovska.pdf640,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.