Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиса, Наталія-
dc.date.accessioned2021-10-18T09:35:35Z-
dc.date.available2021-10-18T09:35:35Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationЛиса Н. Використання у рекламному знаці психологічних факторів рекламного впливу // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. Тернопіль : ТДПУ, 2001. Вип. 2. С. 88-90uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22139-
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of the publicity sign and psychological fiictors of publicity influence. Reflection of public needs in structure of publicity signs and their classification is given. The conclusion about explicit and implicit (often metaphoric) representation of pubüc needs and qualities of goods is made in the article.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТДПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМовознавство;-
dc.titleВикористання у рекламному знаці психологічних факторів рекламного впливуuk_UA
dc.title.alternativeUsage of Psychological Factors of Publicity Influence in the Publicity Signuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2001. Вип. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2001-2-87-89.pdf67,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.