Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22760
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБачинська, Галина Василівна-
dc.contributor.authorРябініна, Ірина-
dc.date.accessioned2021-10-26T10:26:53Z-
dc.date.available2021-10-26T10:26:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБачинсъка Г., Рябініна І. Графічні і словотвірні особливості комерційних номінацій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. Тернопіль : ТНПУ, 2016. Вип. 2 (26). С. 10-14uk_UA
dc.identifier.issn978-966-7425-97-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22760-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано комунікативно-функціональний підхід до вивчення проблем комерційної номінації. Важливе значення під час найменування мають графічні, фонетичні, лексико-семантичні та словотвірні особливості. У сучасному неймингу значна увага приділяється милозвучності номінацій, що досягається за допомогою алітерації, повторів, римованих компонентів та вдало підібраних лексичних одиниць.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализировано коммуникативно-функциональный подход к изучению проблем коммерческой номинации. Важное значение при наименовании имеют графические, фонетические, лексико-семантические и словообразовательные особенности. В современном нейминге значительное внимание уделяется благозвучию номинаций, которое достигается с помощью аллитерации, повторов, рифмованных компонентов и удачно подобранных лексических единиц.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes communicative and functional way of learning commercial nominations. Graphic, phonetic, lexico-semantic and word-forming features have an important role in the designation. In contemporary naming, the considerable attention is paid to the delicacy of the nominations, which is achieved through alliteration, repetitions, rhyming components and well-chosen lexical units.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМовознавство;-
dc.subjectантропоніміяuk_UA
dc.subjectномінаціяuk_UA
dc.subjectнеймингuk_UA
dc.subjectалітераціяuk_UA
dc.subjectлексична одиницяuk_UA
dc.subjectантропонимияuk_UA
dc.subjectноминацияuk_UA
dc.subjectнеймингuk_UA
dc.subjectаллитерацияuk_UA
dc.subjectлексическая единицаuk_UA
dc.subjectanthroponimuk_UA
dc.subjectnominationuk_UA
dc.subjectnaminguk_UA
dc.subjectalliterationuk_UA
dc.subjectlexical unituk_UA
dc.titleГрафічні і словотвірні особливості комерційних номінаційuk_UA
dc.title.alternativeГрафические и словообразовательные особенности коммерческих номинацийuk_UA
dc.title.alternativeGraphic and Word-forming Features of Commercial Nominationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2016. Вип. 2 (26)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2016-10-14.pdf185,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.