Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22933
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСопотницька, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-11-10T11:11:12Z-
dc.date.available2021-11-10T11:11:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСопотницька О. В. Забезпечення вибору власної освітньої технології з урахуванням здібностей та індивідуальних особливостей у підготовці майбутніх учителів фізичної культури // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. Ужгород : Говерла, 2014. Вип. 30. С. 161–164.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22933-
dc.description.abstractУ публікації розглянуто педагогічну умову підготовки май-бутніх учителів фізичної культури до тренерської діяльності на основі забезпечення вибору власної освітньої технології з урахуванням здібностей та індивідуальних особливостей осо-бистості. Встановлено, що особистісно-орієнтована підго-товка майбутніх фахівців вимагає врахування індивідуальних особливостей студентів та використання індивідуалізації та диференціації навчальної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractВ публикации рассмотрено педагогическое условие подготовки будущих учителей физической культуры к тренерской деятельности на основе обеспечения выбора собственной образовательной технологии с учетом способностей и индивидуальных особенностей личности. Установлено, что личностно-ориентированная подготовка будущих специалистов требует учитывать индивидуальные особенностей студентов и использование индивидуализации и дифференциации учебной деятельности.uk_UA
dc.description.abstractIn a publication the pedagogical conditions of training of future teachers of physical culture to trainer’s activity have been considered on the basis of providing of choice of own educational technology with taking into account of capabilities and individual features of personality. It has been defi ned that the personality-oriented training of future specialists requires the taking into account of individual features of students and use of individualization and differentiation of educational activity. The student-centred education belongs to educational technology in our study. The student-centred education involves the introduction of new teaching technologies and effi cient formsof interaction with children, it requires from a teacher the high professional competence and personal maturity.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГоверлаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічна умоваuk_UA
dc.subjectіндивідуальні особливостіuk_UA
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтована підготовкаuk_UA
dc.subjectучитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectтренерuk_UA
dc.subjectпедагогическое условиеuk_UA
dc.subjectиндивидуальные особенностиuk_UA
dc.subjectиндивидуализацияuk_UA
dc.subjectдифференциацияuk_UA
dc.subjectличностно-ориентированная подготовкаuk_UA
dc.subjectучитель физической культурыuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionuk_UA
dc.subjectindividual featuresuk_UA
dc.subjectindividualizationuk_UA
dc.subjectdifferentiationuk_UA
dc.subjectpersonality-oriented traininguk_UA
dc.subjectteacher of physical cultureuk_UA
dc.titleЗабезпечення вибору власної освітньої технології з урахуванням здібностей та індивідуальних особливостей у підготовці майбутніх учителів фізичної культуриuk_UA
dc.title.alternativeProviding the choice of own educational technology with taking into account of personality abilities and individual features in the training of future physical culture teachersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sopotnytska_Providing_choice.pdf182,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.