Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23182
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСопотницька, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-11-23T13:32:27Z-
dc.date.available2021-11-23T13:32:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСопотницька О. В. Потенціал акмеологічного підходу у формуванні готовності майбутніх вчителів фізичної культури до тренерської діяльності з ігрових видів спорту // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне : РДГУ, 2016. Вип. 13 (56). Ч. ІІ. С. 35-37uk_UA
dc.identifier.isbn966-7281-10-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23182-
dc.description.abstractУ статті висвітлено психолого-педагогічні аспекти доцільності формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до тренерської діяльності під час навчання. Головна увага зосереджена на характеристиці потенціалу, яким володіє акмеологічний підхід. Проаналізовано сутність акмеологічного підходу та розкрито практичні механізми його впровадження у професійну підготовку майбутніх фахівців, що працюватимуть на тренерських посадах з ігрових видів спорту.uk_UA
dc.description.abstractВ статье освещены психолого-педагогические аспекты целесообразности формирования готовности будущих учителей физической культуры к тренерской деятельности во время обучения. Главное внимание сосредоточено на характеристике потенциала, которым обладает акмеологический подход. Проанализированы сущность акмеологического подхода и раскрыто практические механизмы его внедрения в профессиональную подготовку будущих специалистов, которые будут работать на тренерских должностях по игровым видам спорта.uk_UA
dc.description.abstractThe psycho-pedagogical aspects of expediency of formation of readiness of future teachers of physical education to coaching activity during the studding were presented in this article. The main attention is focused on the characteristics of potential, which acmeological approach has. The essence of axiological approach was analyzed and practical mechanisms of its implementation in the professional training of future specialists who work for coaching positions in team sports were revealed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРДГУuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриuk_UA
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA
dc.subject«акме»uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectтренерська діяльністьuk_UA
dc.subjectбудущие учителя физической культурыuk_UA
dc.subjectакмеологический подходuk_UA
dc.subject«акме»uk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectтренерская деятельностьuk_UA
dc.subjectfuture teachers of physical educationuk_UA
dc.subjectacmeological approachuk_UA
dc.subject«acme»uk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectcoaching activityuk_UA
dc.titleПотенціал акмеологічного підходу у формуванні готовності майбутніх вчителів фізичної культури до тренерської діяльності з ігрових видів спортуuk_UA
dc.title.alternativeПотенциал акмеологического поджхода в формировании будущих учителей физической культуры к тренерской деятельности по игровым видам спортаuk_UA
dc.title.alternativeTHE POTENTIAL OF ACMEOLOGICAL APPROACH IN THE FORMATION OF THE READINESS OF FUTURE TEACHERS OF PHYSICAL EDUCATION TO COACHING ACTIVITY IN TEAM SPORTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SOPOTNYTSKA_THE_POTENTIAL.pdf377,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.