Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23514
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДячук, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorDiachuk, N. M.-
dc.date.accessioned2021-12-01T12:37:52Z-
dc.date.available2021-12-01T12:37:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДячук Н. М. Формування англомовної аудитивної компетентності учнів старших класів закладів загальної середньої освіти : дис. ... наук. ступеня д-ра філософії : 014 : 01 / Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. Тернопіль, 2021. 304 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23514-
dc.description.abstractНаукова новизна дисертаційного дослідження полягає у тому, що в ньому вперше теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено методику формування англомовної аудитивної компетентності учнів старших класів закладів загальної середньої освіти, яка передбачає поетапне формування навичок і вмінь англомовного аудіювання з використанням аудіо- та відеоподкастів; застосування підсистеми вправ і завдань, спрямованої на розвиток психофізіологічних механізмів аудіювання, формування вмінь глобального, детального та критичного аудіювання, вмінь використовувати стратегії аудіювання та розвиток мотивації; уточнено сутність і структуру англомовної аудитивної компетентності старшокласників із виокремленням її складових (знань, навичок, умінь, стратегій аудіювання, психофізіологічних механізмів, досвіду, цінностей, та мотивації); уточнено та доповнено критерії відбору навчальних матеріалів для формування англомовної аудитивної компетентності старших школярів. Практичне значення дослідження полягає у розробці комплексів вправ і завдань для формування англомовної аудитивної компетентності учнів старших класів закладів загальної середньої освіти з використанням подкастів, розробці методичних рекомендацій щодо використання різних видів подкастів (відповідно до авторської класифікації) у навчанні учнів старших класів аудіювання англійською мовою.uk_UA
dc.description.abstractThe scientific novelty of the research lies in the fact that the methodology of the development of English listening competence of senior students of comprehensive schools with the use of podcasts, which provides for the gradual development of English listening skills and abilities using audio and video podcasts, application of a subsystem of exercises and tasks aimed at the development of psychophysiological mechanisms of listening, the formation of skills of global, detailed and critical listening, the ability to use listening strategies and the development of motivation, is theoretically substantiated, developed and experimentally tested for the first time; the essence and structure of English listening competence of senior school students are clarified and its components (knowledge, skills, abilities, listening strategies, psychophysiological mechanisms, experience, values, and motivation) are pointed out; the criteria for the selection of educational materials for the development of English listening competence of senior students have been clarified and supplemented. The practical significance of the paper lies in creating a subsystem of exercises and tasks for the development of English listening competence of senior students of comprehensive schools using podcasts, the development of guidelines for the use of different types of podcasts (according to the author’s classification) in teaching senior students to be effective listeners.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectангломовна аудитивна компетентністьuk_UA
dc.subjectподкастиuk_UA
dc.subjectмодель навчанняuk_UA
dc.subjectкритерії відбору навчального матеріалуuk_UA
dc.subjectучні старших класів закладів загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectстратегії аудіюванняuk_UA
dc.subjectпсихофізіологічні механізми аудіюванняuk_UA
dc.subjectглобальне аудіюванняuk_UA
dc.subjectдетальне аудіюванняuk_UA
dc.subjectкритичне аудіюванняuk_UA
dc.subjectEnglish listening competenceuk_UA
dc.subjectpodcastsuk_UA
dc.subjectlearning modeluk_UA
dc.subjectcriteria for the selection of educational materialuk_UA
dc.subjectsenior students of comprehensive schoolsuk_UA
dc.subjectlistening strategiesuk_UA
dc.subjectpsychophysiological mechanisms of listeninguk_UA
dc.subjectglobal listeninguk_UA
dc.subjectdetailed listeninguk_UA
dc.subjectcritical listeninguk_UA
dc.titleФормування англомовної аудитивної компетентності учнів старших класів закладів загальної середньої освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe development of English listening competence of senior students of comprehensive schoolsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Педагогічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dis_Djachuk.pdf3,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.