Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯгенська, Г. В.-
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.date.accessioned2021-12-01T13:19:31Z-
dc.date.available2021-12-01T13:19:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯгенська Г. В., Степанюк А. В. Формування дослідницьких умінь школярів у галузі природничих наук (друга половина XX – початок XXI століття ): монографія. Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. 282 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-595-106-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23521-
dc.description.abstractУ монографії проаналізовано сутність процесу формування дослідницьких умінь школярів як ієрархічної структури (системи), яка на заключному етапі свого розвитку функціонує як цілісність. Висвітлено прямий та опосередкований шляхи їх розвитку. Обгрунтовано (теоретично та експериментально) ефективність запропонованої методичної системи формування дослідницьких умінь учнів закладів загальної середньої освіти, яка поєднує два окреслених шляхи їх розвитку, логічне та образне мислення. Видання розраховане на науково-педагогічних працівників, учителів, здобувачів першого (бакалаврського), другого (магістерського) та третього рівнів вищої освіти і всіх, хто цікавиться проблемою формування дослідницької компетентності школярів, підвищення якості середньої та вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleФормування дослідницьких умінь школярів у галузі природничих наук (друга половина XX – початок XXI століття)uk_UA
dc.typeMonographuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи з монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yahenska_Stepanyuk_Form_dosl_umin_mon.pdf2,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.