Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23735
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛановик, Зоряна-
dc.contributor.authorЛановик, Мар'яна-
dc.date.accessioned2021-12-08T16:21:29Z-
dc.date.available2021-12-08T16:21:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛановик З., Лановик М. Український поетичний ноктюрн: рецепція традиції музичного символізму // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. Вип. 37. С. 201–223.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23735-
dc.description.abstractУ статті окреслено особливості розвитку жанру ноктюрну в українській поезії першої половини XX століття, зокрема у творчості М. Вороного, О. Олеся, Є. Маланюка на тлі західноєвропейської традиції. Простежується вплив символізму в музиці (ноктюрни К. Дебюссі) на зміну стилю та поетики вірша. Осмислюється феномен музичності словесного мистецтва як домінанта художнього мислення українських поетів. Аналізується тематичний спектр ноктюрнової поезії у контексті інтермедіальних параметрів.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the peculiarities of the development of nocturne as a genre in the Ukrainian poetry of the first half of the 20th century, predominantly in the creativity of M.Voronyj, O. Oles', Ye. Malanyuk, O.Teliha in the background of the tradition of the West Europe are outlined. The influence of musical symbolism (nocturnes of C. Debussy) upon the style and poetic changes in verse is traced. The phenomenon of musicality of the word art as a dominant of artistic thinking of the Ukrainian poets is comprehended. The thematic spectrum of nocturne poetry in the context of parameters of intermediality is analyzed.uk_UA
dc.description.abstractВ статье очерчены особенности развития жанра ноктюрна в украинской поэзии первой половины XX века, в частности в творчестве М. Вороного, О. Олеся, Е. Маланюка, О. Телиги на фоне западноевропейской традиции. Прослеживается влияние символизма в музыке (ноктюрны (К. Дебюсси) на смену стиля и поэтики стиха. Осмысливается феномен музыкальности словесного искусства как доминанта художественного мышления украинских поэтов. Анализируется тематический спектр ноктюрновой поэзии в контексте интермедиальных параметров.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectноктюрнuk_UA
dc.subjectсимволізмuk_UA
dc.subjectміжмистецька взаємодіяuk_UA
dc.subjectтемаuk_UA
dc.subjectмузичність літературиuk_UA
dc.subjectgenreuk_UA
dc.subjectnocturneuk_UA
dc.subjectsymbolismuk_UA
dc.subjectintermedialityuk_UA
dc.subjectthemeuk_UA
dc.subjectliterary musicalityuk_UA
dc.subjectсимволизмuk_UA
dc.subjectвзаимодействие искусствuk_UA
dc.subjectмузыкальность литературыuk_UA
dc.titleУкраїнський поетичний ноктюрн: рецепція традиції музичного символізмуuk_UA
dc.title.alternativeUkrainian poetical nocturne: the reception of musical symbolism traditionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2013. Вип. 37

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lanovyk_Lanovyk.pdf58,71 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.