Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24127
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорбатюк, Роман Михайлович-
dc.contributor.authorКучер, Світлана Леонідівна-
dc.date.accessioned2022-01-19T12:12:46Z-
dc.date.available2022-01-19T12:12:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГорбатюк Р. М., Кучер С. Л. Студентоцентричний підхід у забезпеченні набуття загальних (ключових) компетентностей майбутніми педагогами професійної освіти // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. Київ ; Вінниця : Друк плюс, 2021. Вип. 60. С. 192-199uk_UA
dc.identifier.issn2412-1142-
dc.identifier.issn2415-8097-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24127-
dc.descriptionDOI : 10.31652/2412-1142-2021-60-192-199uk_UA
dc.description.abstractПандемія опуклює роль гуманітарного фактору в освіті, висуваючи його на передній план науково-технічного знання. Вимоги щодо забезпечення здобувачів освіти умовами безпеки і збереження здоров’я постають перед професорсько-викладацьким складом з усією серйозністю. Поряд із професійною підготовкою завданням вищої освіти є підготовка молодої людини до життя в професії, до труднощів та постійних змін, до спілкування з оточуючими в різних соціальних ролях. Підготовка фахівця у вищій педагогічній освіті припадає на період становлення особистості молодої людини, сповнений пошуків себе в соціумі. Програми професійної підготовки передбачають формування особистісних якостей, які полегшують процес соціалізації та досягнення успіху, – загальних компетентностей. Але в освітньому процесі саме така робота вимагає найбільшої майстерності і підготовленості викладача. В статті розглянуто проблеми формування загальних компетентностей у процесі професійної підготовки педагогів та шляхи їх розв’язання з позицій сучасного розуміння освіти. Пропонована система роботи, спрямована на формування загальних компетентностей, будується на основі студентоцентричного підходу. Розглянуто специфіку етапів роботи по формуванню загальних компетентностей в освітньому середовищі ЗВО: діагностичного, просвітницького, розвивального. Представлено бачення змістового наповнення зазначених етапів та їх специфіки.uk_UA
dc.description.abstractThe pandemic emphasizes the role of the humanitarian factor in education, bringing it to the forefront of scientific and technical knowledge. The requirements for providing students with safety and health conditions are presented to the teaching staff in all seriousness. Along with professional training, the task of higher education is to prepare a young person for life in the profession, for difficulties and constant changes, to communicate with others in various social roles. The training of a specialist in higher pedagogical education falls on the period of formation of a young person's personality full of searching for yourself in society. Vocational training programs provide for the formation of personal qualities that facilitate the process of socialization and success - general competencies. But in the educational process, such work requires the greatest skill and training of the teacher. The article considers the problems of formation of general competencies in the process of professional training of teachers and ways to solve them from the standpoint of modern understanding of education. The proposed system of work aimed at the formation of general competencies is based on a student-centered approach. The specifics of the stages of work on the formation of general competencies in the educational environment of the university are considered: diagnostic; educational; developmental. The vision of the content of these stages and their specifics are presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрук плюсuk_UA
dc.subjectзагальні компетентностіuk_UA
dc.subjectсоціальні навичкиuk_UA
dc.subjectм’які навичкиuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагог професійної освітиuk_UA
dc.subjectgeneral competenciesuk_UA
dc.subjectsocial skillsuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectvocational traininguk_UA
dc.subjectteacher of vocational educationuk_UA
dc.titleСтудентоцентричний підхід у забезпеченні набуття загальних (ключових) компетентностей майбутніми педагогами професійної освітиuk_UA
dc.title.alternativeSTUDENT-CENTRIC APPROACH IN ENSURING THE ACQUISITION OF GENERAL (KEY) COMPETENCES BY FUTURE PROFESSIONAL EDUCATION TEACHERSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Horbatiuk_ Kucher_ Student_Centric.pdf569,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.