Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24495
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛевченко, Наталія-
dc.date.accessioned2022-02-03T10:53:23Z-
dc.date.available2022-02-03T10:53:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛевченко Н. Зміст підготовки майбутніх соціальних працівників до молодіжної роботи: з досвіду Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини // Social Work and Education. 2021. Vol. 8, n. 3. P. 352-363.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24495-
dc.descriptionDOI: 10.25128/2520-6230.21.3.4uk_UA
dc.description.abstractCучасна молодь є предметом особливої уваги сучасного суспільства, тому що зміна соціально економічної і політичної системи України здійснила неоднозначний вплив на свідомість і поведінку підростаючого покоління. Нині у різних сферах життя спостерігаються демократичні процеси, відбувається розбудова громадянського суспільства, надаються широкі можливості розвитку особистості, прояву ініціативи і творчості. Майбутнє держави багато в чому залежить від громадянської позиції підростаючого покоління, тому це підвищує значущість управління процесами національно патріотичного становлення майбутніх соціальних працівників до молодіжної роботи в процесі навчання у закладі вищої освіти. Мета статті – проаналізувати специфіку освітньо-професійної програми «Соціальна робота (Молодіжна робота)» для підготовки майбутніх соціальних працівників до молодіжної роботи в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. У статті висвітлено актуальність впровадження в освітній процес підготовки майбутніх соціальних працівників до молодіжної роботи навчальних дисциплін «Теорія і практика молодіжної роботи», «Молодь у сучасній громаді»; розкрито зміст і структуру обов’язкових навчальних компонентів освітньо професійної програми «Соціальна робота (Молодіжна робота)»; подано методи навчання та викладання, критерії оцінювання програмних результатів навчання; виокремлено та проаналізовано загальні, фахові компетентностей і програмні результати навчання – регламентовані навчальними дисциплінами. Визначено особливості освітньої програми для підготовки майбутніх соціальних працівників до молодіжної роботи з досвіду факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмайбутні соціальні працівникиuk_UA
dc.subjectмолодіжні працівникиuk_UA
dc.subjectмолодіжна роботаuk_UA
dc.subjectосвітньо-професійна програмuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.titleЗміст підготовки майбутніх соціальних працівників до молодіжної роботи: з досвіду Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичиниuk_UA
dc.title.alternativeCONTENTS OF TRAINING OF FUTURE YOUTH WORK SOCIAL WORKERS: FROM THE EXPERIENCE OF UMAN STATE PEDAGOGICAL UNIVERSITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 8 No. 3 (2021)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Levchenko.pdf666,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.