Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24754
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSayko, Natalia-
dc.date.accessioned2022-02-16T13:24:37Z-
dc.date.available2022-02-16T13:24:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationSayko N. Conceptual approaches to professional preparation for future social pedagogues // Social Work and Education. 2018. Vol. 5, No. 1. P. 67-78uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24754-
dc.descriptionDOI : 10.25128/2520-6230.18.1.7uk_UA
dc.description.abstractThe relevance of improving the concept of future social educators’ training in higher educational institutions for social rehabilitation doing is determined. Based on the analysis of domestic experience regarding the problem of social rehabilitation organization and the peculiarities of the future social pedagogues training it has been substantiated the concept of future social educators’ training for social rehabilitation organization to neutralize the didactic influences of the school in pupils surrounding. The article is dedicated to the analisis of main components of future social educators’ readiness that include: informational, methodical, psychological and value-normative readiness. Information readiness is understood as the mastering of the basic concepts, the formation of the system of theoretical knowledge on the problem of social rehabilitation and reorientation of students to the process of primary social rehabilitation. The psychological readiness of future social educators for social rehabilitation of students includes the formation of professional consciousness, professional competence, individual professional style, professional potential, professional activity and professional autonomy. Methodical readiness for the organization of the rehabilitation process involves readiness to create a rehabilitation environment for the school and develop individual rehabilitation programs based on the consideration of the strengths of the individual. The author makes conclusions about the expediency of organizing social rehabilitation of pupils who are under the didactic influence and will outline the need for further research of such aspects of the mentioned problem as the organization of appropriate conditions for the realization of rehabilitation tasks in the general educational institutions.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується актуальність удосконалення концепції підготовки майбутніх соціальних педагогів. На прикладі досвіду західних країн визначається першочерговість професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціальної реабілітації, що організовується і здійснюється на базі загальноосвітніх закладів, використовуючи їх виховний потенціал. На основі аналізу вітчизняного досвіду щодо проблеми організації соціальної реабілітації та особливостей професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів визначено основну мету дослідження, яка полягає в обґрунтуванні концепції підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації соціальної реабілітації, що передбачає формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до нейтралізації дидактогенних впливів школи. Методологічною основою дослідження стали принципи гуманістичної філософії; позитивної психології; педагогічної науки щодо становлення особистості, її професійного розвитку з урахуванням особливостей професійної діяльності. У статті розкривається концепція підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціальної реабілітації учнів ЗНЗ, яка представлена у вигляді таких складових: формування інформаційної, методичної, психологічної та ціннісно-нормативної готовності. Інформаційна готовність розуміється як засвоєння основних понять, формування системи теоретичних знань з проблеми соціальної реабілітації та переорієнтацію студентів на процес первинної соціальної реабілітації. Психологічна готовність майбутніх соціальних педагогів до соціальної реабілітації учнів включає формування професійної свідомості, професійної придатності, індивідуального професійного стилю, професійного потенціалу, професійної активності, професійної автономності. Методична готовність до організації реабілітаційного процесу передбачає сформованість умінь створювати реабілітаційне середовище школи та розробляти індивідуальні програми реабілітації на основі врахування сильних сторін особистості. Автор робить висновки про доцільність організації соціальної реабілітації учнів, які знаходяться під дидактогенним впливом та окреслює необхідність подальшого вивчення таких аспектів зазначеної проблеми, як організацію відповідних умов для реалізації реабілітаційних завдань у ЗНЗ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectsocial rehabilitationuk_UA
dc.subjectconcept of preparationuk_UA
dc.subjectdidactogenieuk_UA
dc.subjectinformational readinessuk_UA
dc.subjectpsychological readinessuk_UA
dc.subjectmethodical readinessuk_UA
dc.subjectсоціальна реабілітаціяuk_UA
dc.subjectдидактогеніяuk_UA
dc.subjectконцепція підготовкиuk_UA
dc.subjectінформаційна готовністьuk_UA
dc.subjectпсихологічна готовністьuk_UA
dc.subjectметодична готовністьuk_UA
dc.titleConceptual approaches to professional preparation for future social pedagoguesuk_UA
dc.title.alternativeКонцептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціальної реабілітації учнів загальноосвітніх навчальних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 5 No. 1 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sayko.pdf225,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.