Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24803
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKononchuk, Antonina-
dc.date.accessioned2022-02-21T12:49:35Z-
dc.date.available2022-02-21T12:49:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKononchuk A. Portfolio technology as a means of forming professional competencies for future social sphere workers // Social Work and Education. 2018. Vol. 5, No. 2. P. 52-65uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24803-
dc.descriptionDOI : 10.25128/2520-6230.18.2.6uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the relevance of using new approaches and technologies to the formation of professional competences of future social workers in the process of professional training. The latest research on the definition of "portfolio" in the system of higher education analyzed. The portfolio presented as an innovative pedagogical technology for the formation of professional competences of future social workers. The principles, functions, essential characteristics of the technology are determined. The results of the research on the use of this technology in the process of training future social workers at Nizhyn Mykola Gogol State University within the framework of the study of educational disciplines presented. The possibility and prospects of the use of portfolio technology in preparing future employees of the social sphere in order to form professional competencies are considered.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкривається актуальність використання нових підходів та технологій до формування фахових компетентностей майбутніх працівників соціальної сфери у процесі професійної підготовки. Проаналізовано останні дослідження щодо визначення поняття «портфоліо» в системі вищої освіти. Схарактеризовано портфоліо як інноваційну педагогічну технологію формування професійних компетентностей майбутніх працівників соціальної сфери. Визначено принципи, функції, суттєві характеристики технології. Наведено результати дослідження щодо використання даної технології у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя у межах вивчення навчальних дисциплін «Соціальна робота з дітьми вулиці», «Соціально-педагогічна діяльність з різними категоріями населення», «Соціальна робота з особливими категоріями клієнтів». Розглянуто можливість та перспективи використання технології портфоліо у підготовці майбутніх працівників соціальної сфери з метою формування професійних компетентностей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectportfolio technologyuk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.subjectsocial workersuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectтехнологія портфоліоuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectпрацівники соціальної сфериuk_UA
dc.titlePortfolio technology as a means of forming professional competencies for future social sphere workersuk_UA
dc.title.alternativeТехнологія портфоліо як засіб формування професійних компетентностей майбутніх працівників соціальної сфериuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 5 No. 2 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kononchuk.pdf290,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.