Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24851
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLysenko, Yulia-
dc.date.accessioned2022-04-11T08:11:12Z-
dc.date.available2022-04-11T08:11:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationLysenko Y. Cпецифіка соціалізації людей похилого віку в інформаційному суспільстві // Social Work and Education. 2018. Vol. 5, No. 4. P. 33-44uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/24851-
dc.descriptionDOI : 10.25128/2520-6230.18.4.3uk_UA
dc.description.abstractНа кожному віковому етапі розвитку особистості процес соціалізації зумовлений впливом соціокультурних чинників і має свою специфіку. Люди похилого віку, які готуються до пенсії, завершення професійної діяльності, переживають своєрідну кризу, що безпосередньо діє на адаптацію до нових умов життя. Знижені адаптаційні можливості ускладнюють опанування нових викликів, пов’язаних з умовами життєдіяльності в інформаційному соціумі. Тому мета статті – виявити ключові особливості соціалізації осіб третього віку в сучасному суспільстві. Основні методи,використані в дослідженні, – аналіз, синтез, систематизація, узагальнення. Характерними особливостями соціалізації людей похилого віку нами визначено: успішність цього процесу в залежності від способу життя в молодості; ставлення великих і малих соціальних груп, інституцій до цієї вікової категорії осіб; власного ставлення до себе, до оточуючих, до старіння; наявності адаптаційного ресурсу та можливостей самореалізації людей похилого віку в умовах мінливості соціуму. Проаналізовані «Стратегія державної політики з питань здорового та активного довголіття населення на період до 2022 року» та План заходів до неї підтвердили зацікавленість держави, актуальність та необхідність упровадження соціально-педагогічної підтримки людей похилого віку в інформаційному суспільстві. Визначення особливостей соціалізації цієї вікової групи дає підстави для розробки змісту соціально-педагогічної підтримки, котра передбачає створення умов покращення даного процесу з використанням мистецтва як засобу, що надає можливості для здійснення нереалізованих потреб, досягнення емоційної стійкості, позбавлення негативних психічних станів, активізацію творчої діяльності, розширення кола соціальних зв’язків у сучасних умовах тощо. Перспективою подальшого дослідження є обґрунтування особливостей соціально-педагогічної підтримки людей похилого віку в інформаційному суспільстві та доведення необхідності використання мистецтва для поліпшення їх процесу соціалізації.uk_UA
dc.description.abstractAt each age stage of personality development, the process of socialization is due to the influence of socio-cultural factors and has its own specificity. The elderly people preparing to retire and complete their professional activities are experiencing a peculiar crisis that directly affects the adaptation to new living conditions. The reduced adaptive capacity makes it difficult to respond to new challenges associated with living conditions in the information society. Therefore, the purpose of the article is to identify the key features of the third age people socialization in the modern society to determine the content of their socio-pedagogical support. The main methods used in the given study are analysis, synthesis, systematization, and generalization. The determined characteristic features of the elderly people socialization are the following: the success of this process, depending on the way of life in youth; the attitude of large and small social groups and institutions to this age group of persons; the attitude towards oneself, to others, to aging; the availability of an adaptation resource and opportunities for self-realization of the elderly in conditions of the fluidity of society. The analyzed «Strategy of the state policy on the issues of healthy and active longevity of the population for the period up to 2022» as well as its Action plan confirmed the interest of the state, the urgency and necessity of introducing the social and pedagogical support of the elderly in the present day information society. The definition of the peculiarities of this age group socialization provides grounds for the development of the content of social and pedagogical support, which involves creating conditions for improving this process, using art as a means that provides opportunities for implementing unmet needs, achieving emotional stability, getting rid of negative psychic states, activating artistic endeavor, extension of the range of social ties under current circumstances, etc. The prospect of further research lies in substantiating the peculiarities of social and pedagogical support of the elderly people in the information society and to prove the necessity of using art to improve their socialization process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспецифікаuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectлюди похилого вікуuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectspecificityuk_UA
dc.subjectsocializatiouk_UA
dc.subjectelderly peopleuk_UA
dc.subjectinformation societyuk_UA
dc.titleCпецифіка соціалізації людей похилого віку в інформаційному суспільствіuk_UA
dc.title.alternativeSpecification of Socialization of the Elderly People Living in the Information Societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 5 No. 4 (2018)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lysenko.pdf449,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.